سباستین فتل  از فرمول یک کنار کشید/ یک اسپانیایی جایگزین اسطوره آلمانی در استون مارتین شد

به گزارش رکنا، پس ازاینکه هفته گذشته سباستین فتل به صورت رسمی از فرمول یک و تیم استون مارتین اعلام بازنشستگی کرد، مسئولان این تیم بلافاصله سعی در انتخاب جایگزین وی داشتند که در نهایت ظهر امروز با فرناندو آلونسو قهرمان 2 دوره این مسابقات و راننده فعلی تیم آلپین به توافق رسیدند.

پس از این اتفاق آلونسو گفت: تیم استون مارتین به وضوح انرژی و تعهد خود را برای پیروزی به کار می‌گیرد و بنابراین یکی از هیجان‌انگیزترین تیم‌های فرمول یک امروز است. من سال‌هاست که لورنس و لنس را می‌شناسم و کاملاً واضح است که آن‌ها جاه‌طلبی و اشتیاق موفقیت در فرمول یک را دارند. من هنوز جاه‌طلبی لازم برای جنگیدن در جلو را دارم و می‌خواهم که عضوی از سازمانی باشم که برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت متعهد است. همه ما آگاهیم که باید کارهای زیادی انجام دهیم تا به رده‌های برتر برسیم.

این راننده 41 ساله اسپانیایی پس از اولین حضور در سال 2001 با میناردی، در سال‌های 2005 و 2006 عناوین پیاپی را با رنو به دست آورد و همچنین برای مک لارن و فراری هم رانندگی کرده است.

آلونسو در پایان سال 2018 از فرمول 1 بازنشسته شد اما پس از 2 سال غیبت دوباره به پیست بازگشت و در جدول رده‎بندی هم جایگاه دهم ایستاد.

مایک کراک، مدیر تیم استون مارتین گفت: ما خوشحالیم که در سال آینده فرناندو و لنس را به عنوان ترکیب رانندگان خود خواهیم داشت که این ترکیب تجربه و جوانی فوق‌العاده قوی خواهد بود و هر 2 راننده مشتاقانه منتظر رقابت و همکاری با یکدیگر هستند.

انتهای پیام/

کدخبر: 810146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟