مدیر تراکتور: بردیف حق دارد/ روند تیم ما مثبت است

اکبر ذوالمجیدیان در گفت و گو با رکنا، در مورد بازی پیش رو مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سختی پیش روی‌ ما است. با این حال با توجه به اعتماد به نفسی که در بین بازیکنان وجود دارد می‌توانیم این بازی خارج از خانه را هم با امتیاز به پایان برسانیم. پیروزی در این بازی غیر ممکن نیست و ما برای ۳ امتیاز به اصفهان می‌رویم.

وی با اشاره به واکنش‌‌های هیجانی بردیف در کنار زمین در بازی با نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: مربی همواره از ما می‌خواهد در کنار زمین اعتراض نکنیم و او خودش واکنش نشان دهد. در بازی با نفت هم اتفاقاتی رخ داد که به ضرر ما بود. پنالتی به نفع ما را نگرفتند و به بردیف حق می‌دهم اعتراض کند. ناداوری علیه تیم ما نه فقط در این بازی که در بازی با مس و پرسپولیس هم رخ داد.

مدیر تیم تراکتور به عملکرد این تیم از ابتدای فصل اشاره و تاکید کرد: تغییرات همیشه زمان‌بر است‌ با این حال انگیزه خوبی در تیم میبینم. فکر می‌کنم این تیم می تواند بهتر از این شود. باید بپذیریم که ایرادات هنوز وجود دارد اما روند کار رو به جلو است. از این رو فکر می کنم در ادامه عملکرد تیم بهتر شده و می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم. در شرایط فعلی نیز می‌توانم بگویم از تیم راضی هستیم و پیشرفت را می‌بینیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 834154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟