چشم امید هواداران بارسلونا به ساق‌های مهدی طارمی

به گزارش رکنا، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان  اروپا (2022 ، 2023 ) انجام شد و 16 تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

بر این اساس تیم فوتبال پورتو پرتغال که ستاره ملی پوش کشورمان مهدی طارمی را در اختیار دارد به مصاف شاگردان سیمونه اینزاگی در تیم اینترمیلان ایتالیا خواهند رفت.

شاگردان سرجیو کونسیسائو در تیم پورتو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در گروهی که اتلتیکو مادرید اسپانیا بایر لورکوزن آلمان و بروژ بلژیک حضور داشتند به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرد.

آبی های شهر میلان هم در گروه مرگ مسابقات قرار داشتند که بعد از بایرن مونیخ و بالاتر از بارسلونا به عنوان تیم دوم پا به این مرحله گذاشتند.

مهدی طارمی در لیگ قهرمانان سابقه گلزنی به تیم های بزرگ اروپا مانند یوونتوس، چلسی ،لیورپول ،اتلتیکو مادرید و بایر لورکوزن را در کارنامه دارد و حالا هواداران بارسلونا چشم به ساق های طارمی دارند تا بتواند انتقام آبی و اناری ها را از تیم اینزاگی بگیرد.

مهاجم ایرانی تیم پورتو در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان بعد از  کیلیان امپاپه و محمد صلاح 7 گله با 5 گل زده در کنار لواندوفسکی و هالند قرار دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 840689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟