روشن: نتیجه جام ملت ها با حضور کی روش از الان مشخص است/ فدراسیون پاسخگوی حذف ایران باشد

حسن روشن بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین در گفت و گو با رکنا، در خصوص شکست تیم ملی ایران در بازی پایانی خود در دور گروهی جام جهانی برابر آمریکا گفت: ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم که در سطح اول فوتبال اروپا بازی می‌کنند و ستاره تیم خود هستند. به نظرم بازیکنان هیچ مشکلی نداشت و ندارد و با توجه به حضور در دور قبلی جام جهانی تجربه لازم را هم داشتند؛ اما مشکل تیم ما تاکتیکی بود که کی روش انتخاب کرد . به یاد داشته باشید در بازی با انگلیسن هم در نیمه اول کاملا تیم ترسو بازی کرد و در لاک دفاعی فرو رفت و 3 گل خورد اما در نیمه دوم با جسارتی که پیدا کردند دو بار به انگلیس گل زدیم.

وی افزود: در بازی با آمریکا هم این موضوع تکرار شد. در حالی که ما در بین تیم‌های آسیایی شرایط بهتری را برای صعود داشتیم. کی‌روش و فدراسیون باید پاسخگو مردم باشند که با سیاست‌های غلط خود تیمی که می‌توانست تاریخ ساز شود را حذف کردند. ما حقیقتا پتانسیل صعود را داشتیم و به نظرم می شد در هر سه بازی هم پیروز شد.

پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: من تعجب میکنم. بعد از حضور در 5 تورنمنت کی روش چه دستاوردی داشته که از او حمایت می شود؟ تا کی می‌خواهیم با کی‌روش برخورد خوب داشته باشیم ؟ من صد در صد مخالف حضور کی‌روش بر روی نیمکت تیم ملی هستم ولی گویا قرار است در جام ملت‌ها باز سرمربی ما باشد که از حالا نتیجه مشخص است. ما 8 سال با این مربی به هیچ جا نرسیدیم و در مهم ترین بازی های تاریخ خودمان شکست خوردیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 850028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟