دزد کاروان ایرانی در ترکیه دستگیر شد/ ضرر میلیونی به تیم لیگ برتری

به گزارش رکنا، روز گذشته (جمعه) اردوی 10 روزه نساجی در ترکیه پایان و کاروان این تیم به کشور بازگشت تا ادامه تمرینات خود را پیش از شروع لیگ برتر در ایران دنبال کند. 

البته حین تمرینات شاگردان مطهری در آنتالیا ترکیه و در جریان برگزاری دیدار اول مقابل پارتیزان بلگراد، یک اتفاق عجیب رخ داد به نحوی که از برخی بازیکنان این تیم هم دلار و هم لیر ترکیه که مجموعه 100 میلیون تومان بود، به سرقت رفته و همین مساله باعث ایجاد ناراحتی در بین اعضای این تیم شده بود.

البته پس از این اتفاق خیلی زود مسئولان این باشگاه که در هتل لارا آنتالیا اقامت داشتند با ماموران پلیس این کشور تماس گرفتند تا مواقع ماجرا را در اختیار آنها قرار دهند تا بلکه بتوانند به پول  گمشده خود برسند.

این در حالی است که مسئولان پلیس آنتالیا به شخصی که مسئول تمیز کردن اتاق‌های این هتل است مظنون شدند چون او برای نظافت هر اتاقی که رجوع کرده دقایقی طول می‌کشیده و همین عاملی شده تا ماموران به او شکاک شوند و برای بررسی بیشتر او رادستگیر کنند. 

با توجه به اینکه این شخص دستگیر شده برخی از مسئولان که برگزاری این اردو را کشیده بودند منتظر هستند تا دادگاه این شخص برگزار شود تا پول و سایر البسه‌ای را که به سرقت رفته به بازیکنان تیم برگردانند.

 

انتهای پیام/

کدخبر: 851430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟