آلکاراز: ۸ بازیکن نساجی غایب هستند/ می‌خواهیم با شکست پرسپولیس هواداران را خوشحال کنیم

به گزارش رکنا، لوکاس آلکاراز در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس ، اظهار داشت: روز پنجشنبه دیدار سختی برابر یکی از تیم‌های خوب ایران داریم و امیدوارم بتوانیم با عملکرد خود هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی ادامه داد: در دیدار با پرسپولیس ۸ غایب داریم که نمی توانند ما را همراهی کنند و در طرف مقابل پرسپولیس یک تیم پرافتخار است. البته ما هم نساجی هستیم و می‌خواهیم شروع خوبی داشته باشیم.

وی افزود: برای بازی فردا احتمال دارد که از برخی از بازیکنان در پست های غیرتخصصی استفاده کنیم، تنها دو جلسه تمرین داشته ایم و نمی دانم چه زمانی به سطح مورد نظرم خواهیم رسید.

او ادامه داد: فردا با تمام قوا مقابل پرسپولیس ظاهر می شویم و تلاش می کنیم با بازیکنان کمی که داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم. روز گذشته تنها جلسه تمرینی را با بازیکنان پشت سر گذاشتیم و امروز دومین جلسه تمرین را خواهیم داشت.

سرمربی اسپانیایی نساجی درباره آنالیز پرسپولیس گفت: فیلم بازی های این تیم را مشاهده کرده ام و باید روی تیم خود تمرکز و کار کنم تا ثمره تلاش را در نتایجی که نساجی به دست می آورد تماشا کنیم.

او در خصوص تقویت نساجی در نیم فصل گفت: حدود ۳۰ درصد از بازیکنان تیم مصدوم هستند و اکنون نمی توانم بگویم که چه بازیکنی می خواهیم من زمانی می توانم درخواست بازیکن جدید داشته باشم که همه بازیکنان را به صورت کامل در تمرینات داشته باشم.

«در آنالیزی که از شرایط نساجی داشته‌اید، فکر می‌کنید این تیم درچه پست‌هایی نیاز به تقویت داشته باشد؟»، تصریح کرد: من متوجه سؤال شما هستم و الان می‌دانم که ۳۰ درصد بازیکنان تیم مصدوم هستند. برای اینکه بدانیم به چه بازیکنانی نیاز داریم، باید ۱۰۰ درصد بازیکنان را در اختیار داشته باشم.

کدخبر: 958536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟