صداقت: ما گزینه سقوط نیستیم/ انگیزه های ما نشان می‌دهد که جدول اشتباه است

به گزارش رکنا به نقل از ایلنا، نساجی و سپاهان فردا (جمعه) در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند. افشار صدافت مربی تیم نساجی در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد.

صداقت در ابتدای صحبت هایش بیان کرد: با تیم خوب و با شخصیت سپاهان. نیازی نیست درباره این مسابقه صحبت کنیم. میدانی سختی بوده و هست. اما سپاهان هم روز سختی برابر ما دارد. فوتبال زیبایی خواهیم دید و امیدوارم اتفاقات فوتبالی به نفع ما رقم بخورد.

وی در مورد اینکه آیا نساجی نیز می‌تواند مثل برخی دیگر از تیم های لیگ، مقابل سپاهان پیروز شود یا خیر، اظهار داشت: درباره تیم فوتبال سپاهان ما که نمی‌توانیم حرف بزنیم و بهتر است مسئولان این تیم در اینباره صحبت کنند. ما اینقدر خودمان گرفتاری داریم که بیشتر حواس‌مان به تیم خودمان است. ما با توجه به شرایط جدولی مقابل هر تیمی بازی کنیم، چه در خانه و چه بیرون خانه، محکوم به ارائه بهترین کیفیت هستیم. مسابقه فردا هم از این داستان مسثتنی نیست. می خواهیم اتفاقات خوبی برای خودمان رقم بزنیم و شرایط تیم حریف خیلی مورد توجه ما نیست.

مربی نساجی در مورد شرایط نساجی و احتمال سقوط این تیم گفت: جدی ترین گزینه سقوط را چطور می گویید. تا هفته قبل یک تیم دیگر قعرنشین بود. خودمان اصلا چنین دیدگاهی نداریم و هیچ کدام از مسئولان و هواداران باشگاه با شما هم نظر نیستند. شرایط جدولی ما خوب نیست، اما کیفیت فوتبال ما را دیده اید و انگیزه و توانایی‌های ما نشان می دهد که جدول اشتباه است. با تمام احترام برای شما اتفاقات خوبی می افتد و اصلا با شما هم نظر نیستیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان نساجی مقابل سپاهان توضیح داد: ببینید ما اینقدر اوضاع تیم‌مان خراب است که اصلا به این موضوع فکر نمی کنیم. ما حتی اگر با 10 نفر از بازیکنان لیست امید هم اینجا بودیم، محکوم به تلاش و جمع آوری امتیاز است تا به شرایط جدول سر و سامان بدهیم و از این شرایط خارج شویم. ما با هر تیمی داشته باشیم، با تلاش و اراده وارد زمین می شویم.

صداقت در مورد خوش‌یمن بودن پیراهن سفید برای نساجی اظهار داشت: خوب شد که سوال پرسیده شد. این اصلا چیزی نیست که من یا سرمربی تیم بخواهد جواب بدهد. یک سرچ ساده است که نساجی قبلا با این لباس بازی کرده یا نه. سه تا لباس داریم هر فصل طبق قوانین فدراسیون فوتبال . سرمه ای، قرمز و سفید.  این ها سه رنگی است که در لیگ وآسیا استفاده شده و هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر نساجی از پیراهن سفید استفاده کرده است. این موضوع را آقای ساکت با توجه به شرایط میزبانی و میهمانی به 4،5 بازیکن تیم واگذار کرده‌اند. نمی دانم این حرف از کجا آمده ولی سوال جالبی بود و این هم پاسخ آن.

 

کدخبر: 987558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟