سارقان باتری های خودروهای سنگین در محلات دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند، فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اعلام این خبر گفت: در دو ماهه اخیر گزارش هایی از سرقت Stealing باتری خودروهای سنگین در سطح شهر محلات و نیمور به پلیس اعلام شد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان محلات تصریح کرد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی شهرستان، کارآگاهان پلیس موفق شدند در تحقیقاتی تخصصی، دو نفر سارق را در این خصوص شناسایی کنند.
وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی دستگاه قضائی هر دو متهم که ساکن یکی از شهر های همجوار بودند، دستگیر شدند.
بیرانوند افزود: دو سارق دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی به پنج فقره سرقت باتری خودروهای سنگین در شهرستان محلات و شهر نیمور اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محلات در پایان؛ با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود و هرگونه پیشنهاد و انتقادات در حوزه ماموریت های پلیس را از طریق تلفن 197 به دفتر نظارت همگانی بازرسی شهرستان اعلام دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟