انگیزه های عامل قتل عام اراک / از فحش به مادر تا قبول نکردن پیشنهاد ازدواج+عکس و فیلم
حجم ویدیو: 9.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

به گزارش رکنا، در تحقیقات اخیر که امروز از متهم انجام گرفته است، متهم دو انگیزه متفاوت برای هر یک از خانواده های مقتولان را مطرح می کند که از نظر قضایی قابل قبول نیستند و به نظر می رسد انتقام جویی علت اصلی قتل Murder هاست.
بازپرس ویژه قتل گفت: متهم علت به قتل رساندن خانواده سروری، که اولیاء دم فردی هستند که پارسال کشته شده بود را اهانت برخی اعضای خانواده مقتول به مادرش عنوان کرده است در حالیکه این انگیزه را تا زمان آزادی اش از زندان Prison در هیچ کجا مطرح نکرده است.
وی افزود: قاتل در خصوص انگیزه اش از قتل اعضای خانواده معصومی گفته است: من قبلا خواستگار خانمی از خانواده معصومی بودم و پس از آزادی از زندان می خواستم با او ازدواج کنم اما خانواده اش موافقت نکردند.

بازپرس با اشاره به اینکه متهم گفته است، هر کسی به من خیانتی کند، او را خواهم کشت، گفت: طبق اعتراف وی همین انگیزه باعث شده که به خانه معصومی مراجعه و هر کسی را که در خانه حضور داشته است را به قتل هدف قرار دهد.

بازپرس ادامه داد: از نظر قضایی این ها نمی تواند انگیزه قتل باشد و بنابه تحقیقات انگیزه انتقام جویانه بوده است.
به پرونده با سرعت و دقت بالا رسیدگی می شود و پس از مشخص شدن دیگر جزئیات، نتایج به منظور روشن شدن افکار عمومی به اطلاع مردم شریف خواهد رسید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 237671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟