جای خالی اوباش قوی هیکل در خیابان های شهر زیبا/این باند مسلح بود + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ رضا بستو رئیس پلیس Police پیشگیری در پایتخت در تشریح این خبر گفت: روز گذشته یکی از شهروندان که چند روز قبل نیز برای سرقت Stealing داخل خودرو به کلانتری 138 جنب آباد مراجعه کرده بود؛ اعلام کرد، در فضای مجازی دستگاه دیجی (dj) پلیر وی و میز لوازم جانبی آن، توسط فردی به فروش گذاشته شده است و برای بازدید کالاها نشانی شهر زیبا را در فضای مجازی درج کرده است. 
این مقام انتظامی گفت: ظن مأموران برانگیخته شد که احتمال دارد او همان سارق و یا مالخر اموال مسروقه باشد که تیمی از عوامل سرکلانتری دوم را برای بررسی موضوع اعزام و در تحقیقات انجام شده، مشخص شد که فرد مظنون با سایر افراد مشکوک در نشانی درج شده، در محل تردد مشکوک دارد و همچنین بنا بر تحقیقات، وجود تعدادی اموال مسروقه در مخفیگاه متهم محرز شد. 
وی افزود: طی هماهنگی با مقام قضائی، عوامل سرکلانتری دوم، برای دستگیری مظنون در موعد مقرر و بازرسی از نشانی اعلام شده، اعزام شدند و مخفیگاه متهم را تحت نظر گرفتند که بعد از مدتی، مأموران انتظامی، مشاهده می کنند که مظنون با یک دستگاه خودروی سواری به همراه سه سرنشین دیگر در نشانی اعلام شده حاضر می شوند. بلافاصله مظنون و سایر همدستان وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. 
بستو افزود: عوامل سرکلانتری دوم موفق شدند در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی کالا از قبیل لوازم و قطعات داخل خودرو، تعدادی لب تاپ، دستگاه پلیر dj ، موبایل و لوازم جانبی آن، پنل ضبط و بلند گو و مودم و... جمعا به تعداد 640 کالا و همچنین یک قبضه اسلحه فلزی و یک قبضه تفنگ بادی 4.5 اینچ عدد کشف و ضبط شد. 
وی در پایان بیان کرد: متهمان به همراه اموال مسروقه به کلانتری انتقال و پس از شناسایی اموال کشف شده توسط مالباختگان، تحویل پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 266240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟