قاتلی که هنگام قتل در زندان بود! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، 12 اردیبهشت سال گذشته مأموران پلیس Police قم از ناپدید شدن راننده خودرو پژو با خبر شدند. مرد میانسال که  خبر گم شدن مرموز را اعلام کرد به پلیس گفت: حجت راننده خطی تاکسی‌های قم - تهران است. امروز هم مثل همیشه خانه را برای کار ترک کرد اما ساعت‌هاست که از او بی خبریم تلفن همراهش نیز خاموش است به همین خاطر نگرانش شده‌ایم. به دنبال این شکایت بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم وارد عمل شده و در نخستین گام به بررسی در بیمارستان‌ها و کلانتری‌ها پرداختند. اما هیچ رد و سرنخی از مرد میانسال به دست نیامد. از آنجایی که دوستان و اقوام حجت نیز از او بی‌خبر بودند، احتمال آدم‌ربایی یا قتل Murder وی قوت گرفت.
در ادامه شماره پلاک خودرو حجت به پلیس سراسر کشور مخابره شد تا اینکه دو هفته پس از ناپدید شدن وی کارآگاهان پلیس استان لرستان هنگام گشت در اطراف شهرستان خرم آباد خودروی پژو رها شده‌ای را پیدا کردند. شیشه‌های خودرو شکسته بود و آثار خون هم داخل ماشین به چشم می‌خورد.پس از بررسی پلاک، مشخص شد خودرو پژو متعلق به حجت است که دو هفته قبل به طرز مرموزی ناپدید شده بود. لکه‌های خون‌های داخل خودرو و رها شدن آن در محلی خلوت، حکایت از جنایتی خاموش داشت. به همین دلیل خون کشف شده داخل ماشین با گروه خونی حجت تطبیق داده و مشخص شد که لکه‌های خون متعلق به مرد ناپدید شده است.
باپیدا شدن خودرو حجت وآثارخون، احتمال جنایت Crime پررنگ‌تر شد و بررسی‌ها در این رابطه ادامه داشت تا اینکه 7 ماه پس از این ماجرا، چوپان جوانی در تماس با پلیس از پیدا شدن بقایای جسدی در بیابان‌های اطراف قم- اصفهان خبر داد.با اعلام این خبر، کارآگاهان جنایی  بلافاصله راهی محل شده و با بقایای  جسد مردی روبه‌رو شدند که به مرور زمان متلاشی شده بود. پس ازانتقال جسد به پزشکی قانونی و به دستور بازپرس پرونده از جسد کشف شده آزمایش دی ان ای گرفته و مشخص شد که جسد متعلق به حجت است. بدین ترتیب راز ناپدید شدن مرد میانسال برملا شد.
در ادامه تحقیقات پلیسی کارآگاهان پی بردند تلفن همراه مقتول در دست مرد جوانی به نام کیارش است که در تهران زندگی می‌کند. با به دست آمدن این سرنخ، کارآگاهان جنایی استان قم با دریافت نیابت قضایی راهی تهران شده و مرد جوان را جمعه 2 تیر در محله خزانه تهران دستگیر کردند.روز گذشته مرد جوان برای تحقیقات در مقابل بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ایستاد اما باصراحت منکر جنایت شد. او گفت: «زمانی که جنایت رخ داده، من به اتهام سرقت Stealing در زندان Prison تهران بازداشت بوده ام. من 8 ماه و نیم زندان بودم و از طرفی تا به حال قم نرفته‌ام. تلفن  همراه را نیز مدتی قبل ازیک دستفروش خریدم چراکه ارزان قیمت بود. اما هیچ وقت فکر نمی‌کردم که گوشی متعلق به کسی باشد که کشته شده است.»درحال حاضرتحقیقات جنایی دراین باره همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

نقشه غزال برای خواستگار سابقش در ایستگاه طرشت تهران / دختری که در شاسی بلند بود اجیر شده بود تا ... + عکس

انتقام هولناک نوعروس از داماد جوان به خاطر ارتباط شوم با دوست عروس+ عکس

رفتار زشت سیروس با ملیحه / راز 14 سال کینه با ازدواج دختر جوان دهان باز کرد

قتل به‌خاطر یک مشت حرف زشت

زورگیری کودک 12ساله با چاقوی ضامن دارعقرب نشان در مشهد + عکس

زن همسرش را به انجام 2 قتل متهم کرد / آیا بساز بفروش تهرانی قاتل است یا ... + عکس

آزادی زن 103 ساله از زندان / او قاتل فرزندش بود!+ عکس

رهایی 5 دختر از خانه وحشت پدرخوانده / او به 700 بار رفتار شیطانی با این دختران اعتراف کرد

مادر شوهرم فهمیده بود من با ساسان ارتباط شوم دارم و می خواست به شوهرم بگوید که ..

سارا وقتی فهمید ازدواج کرده ام باز هم از من ارتباط می خواست که ... / سینا اعتراف تلخی کرد!

واکنش فرماندار بندرگز به خبر درگیری حسن علیخانی با اراذل و اوباش + عکس

شلیک 13 گلوله توسط تیره دلان پژاک به پاسدار شهید در پلدشت / آن ها با همسر شهید چه کردند؟ + عکس و جزئیات

سرقت مسلحانه با کلاشنیکف / مغازه دار تیرخورد و شلوارش پایین افتاد+ فیلم

اعتراف مرد 46 ساله که از 16 سالگی در خانه همسایه خواهرش وجدانش را جا گذاشته بود!+ عکس

فوری / ترور مصطفی فرودسی در برابر خانواده اش/پلیس آذربایجان غربی عنوان کرد

محمد عباس نژاد هنگام بازی فوتبال سکته کرد و درگذشت + عکس

اقدام زشت با خواهر عروس شده در مینودشت

بلای وحشتناکی که در چادر مسافرتی بر سر 6 زن و مرد در هراز آمد

پنج ابزار نظامی ایران که سعودی ها را به وحشت می اندازد

جزئیات ترور نافرجام آیت‌الله خامنه‌ای در مسجد ابوذر تهران + فیلم

 

کدخبر: 276425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟