نقشه شوم زن و دخترش برای قتل شوهر در یوسف آباد تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 17:30 دقیقه یکشنبه 25 تیرماه ماموران کلانتری 124 یوسف آباد در جریان مرگ مرموز مرد 50 ساله ای در خانه اش قرار گرفتند و زمانیکه تیم های پلیسی در محل حاضر شدند با جسد پدر خانواده که از ناحیه سر هدف گلوله ساچمه ای اسلحه بادی قرار گرفته بود روبرو شدند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند و در گام نخست پسر نوجوان که در خانه حضور داشت هدف تحقیق قرار گرفت.
غلامرضا در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد که پدرش در حال بررسی اسلحه بادی بود که ناگهان گلوله ساچمه ای به سرش شلیک شد و پس از اعلام این ماجرا به عمویش با امدادگران اورژانس تماس گرفت اما بی فایده بود.
ادعای پسر جوان در حالی اعلام شده بود که تیم ویژه پزشکی قانونی در محل با توجه به مسیر شلیک گلوله ساچمه ای تیراندازی پدر خانواده به سمت خودش رد شد و همین کافی بود تا غلامرضا سناریوی دیگری را پیش روی ماموران قرار دهد.
پسر 17 ساله پس از دستگیری گفت: قصد رفتن به سفر داشتیم که پدرم خواست تا اسلحه بادی را برایش بیاورم تا آن را بررسی کند.
وقتی اسلحه در دستم بود پدرم سرگرم گوشی موبایلش بود که من یک گلوله ساچمه ای داخل اسلحه گذاشتم و زمانیکه به قصد بستن اسلحه لوله تفنگ را به سمت بالا کشیدم ناگهان گلوله شلیک شد و به سر پدرم اصابت کرد.
خیلی زود خودم را به پدرم رساندم که دیدم نفس نمی کشد و در ادامه به عمویم زنگ زدم که خیلی زود پلیس و اورژانس وارد خانه شدند و پس از تایید مرگ پدرم من بازداشت شدم.
تحقیقات پلیسی ادامه داشت و در حالیکه ادعاهای پسر نوجوان با اعترافاتش هماهنگی زیادی داشت کارآگاهان به این ماجرا مشکوک بودند تا اینکه با اقدامات فنی و پلیسی موفق به افشای این پرونده مرموز شدند.
غلامرضا عصر روز گذشته پرده از راز جنایت Crime پدرکشی خواهرش برداشت و گفت: پدرم مردی عصبانی و پرخاشگر بود و همیشه مادر و خواهرم را کتک می زد و زندگی را برای آنها سخت کرده بود تا اینکه متوجه شدم آنها برای رهایی از اذیت های پدرم تصمیم به قتل Murder گرفته اند.
خواهرم زمانیکه پدرم خواب بود با اسلحه بادی او را در برابر مادرم به قتل رساند و من قصد داشتم با این داستانسرایی ها ماجرای مرگ پدرم را حادثه Incident نشان دهم و تا روشن شدن پرونده در زندان Prison بمانم اما دیگر نمی توانم این راز جنایت خانوادگی را پنهان کنم.
همین کافی بود تا تیم های پلیسی برای دستگیری خواهر و مادر غلامرضا وارد عمل شدند و این دو متهم اصلی پرونده عصر روز گذشته از سوی ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران بازداشت شدند.
دختر جوان وقتی دید برادرش به قتل پنهانی پدرش اعتراف کرده به ناچار از کشتن Killing پدرش پرده برداشت و ادعا کرد که دیگر تحمل شرایط سختی که پدرم برای ما فراهم کرده بود را نداشتم و با مادرم دست به قتل زدیم.
بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده معمایی از سوی ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

قربانی بعدی شیطان پارس آباد که بود؟ / او بعد از آتنا برای کودک دیگر نقشه داشت + عکس

قتل عام از سوی زن مطلقه / منشی شوهرم با عشوه گری زندگی ام را نابود کرد و ...+عکس

گفتگو جدید با پدر و مادر آتنا کوچولو / شایعه ها را گوش نکنید!+ عکس

70 بار ارتباط سیاه ناپدری شیطان صفت با کیمیا 7 ساله+ عکس و جزئیات

شیطان پارس آباد قرار بود روز کشف جسد آتنا آزاد شود! / آتنا در بشکه سرکه پیدا شد + عکس های دیده نشده

حمله با چاقو به یک روحانی درنیشابور

عاملان تبرئه قاتل آتنا اصلانی از قتل‌های قبلی محاکمه شوند+عکس

حمله بی رحمانه مرد معتاد به مهسان در خانه خود / مادر داغدیده شرط عجیبی برای بخشش گذاشت

این مرد را می شناسید؟ / شاید پرونده شما زیر دست او بود + عکس چهره باز متهم

مدیر تیم بازیکن تازه وارد پرسپولیس به قتل رسید +عکس

خودکشی وحشتناک دختر ۱۸ ساله در بابل

راننده اتوبوس، زائران را به قربانگاه برد+عکس

مرگ تلخ کودک 6 ساله در استخر آب در مشگین شهر

جدال با مرگ جوان 30 ساله پس از مجروح شدن با 20 ضربه چاقو در قزوین

ماجرای تیراندازی در گرگان / 7 نفر با اسلحه وینچستر دستگیر شدند

مرزبان ربوده شده میرجاوه زنده است

شلاق خوردن کودکان داعشی به خاطر فوتبال!

دزدان برای فرار از دست پلیس داخل جوی آب پنهان شدند / در محله گلبرگ تهران رخ داد

سرگذشت سیاه 4 برادر!

کدخبر: 284052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟