پسرم حاصل دوستی زشت من و دایی شوهرم بود و باید کشته می شد

رسیدگی به این پرونده جنجالی درحالی ادامه دارد که قراراست بزودی این زن ومرد باردیگرپای میزمحاکمه بایستند

شامگاه 12 اردیبهشت سال 94، زنی به نام نازنین راهی اداره آگاهی ورامین شد و با گریه وشیون گفت: «ساعتی پیش خودرو‌ام را در حالی که پسر ۱۵ ماهه‌ام «عرشیا» نیز در آن نشسته بود کنار خیابان نگه داشتم و برای خرید به داروخانه رفتم. اما وقتی بیرون آمدم دیدم خودرو‌و پسرم را دزدیده‌اند.»

در پی این شکایت، مأموران وارد عمل شده و به تحقیق در این باره پرداختند. اما ساعاتی بعد این زن به مأموران گفت: احتمال می‌دهم دایی شوهرم، بچه‌ را دزدیده باشد.حال آنکه این اظهارات فقط بخشی از راز هولناک زندگی زن جوان بود. چرا که وقتی دایی شوهرش در رامسر دستگیر شد ابتدا منکر ادعاهای همسرخواهرزاده‌اش شد. اما سرانجام به همدستی با نازنین در قتل Murder کودک ۱۵ ماهه اعتراف کرد.

در پی اعتراف‌های مرد ۴۳ ساله - حبیب- محل جنایت Crime در حوالی ورامین شناسایی شد. مرد جنایتکار به کارآگاهان گفت: روز حادثه Incident پس از تحویل گرفتن عرشیا از مادرش او را به بیابان بردم و با یک تکه پارچه خفه‌اش کردم و جسدش را به داخل یک چاه عمیق انداختم. بعد هم یک چرخ خودرو را بازکردم و ماشین را در همان جا باقی گذاشتم تا همه خیال کنند ماشین را دزدیده‌اند و...

پس از اعترافات «حبیب» و «نازنین» هر دو به اتهام مشارکت در قتل کودک و داشتن رابطه نامشروع و زنا دستگیر شدند. تا اینکه محاکمه آنها صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور قاضی کیخا-مستشاردادگاه - آغاز شد.درآغاز جلسه نماینده دادستان با بیان کیفرخواست برای این زن و مرد در رابطه با قتل و داشتن رابطه نامشروع خواستار اشد مجازات شد. سپس حبیب - متهم ردیف اول- در برابر قضات دادگاه ایستاد و گفت: من اتهامم را قبول دارم ومی دانم که اشتباه بزرگی کرده‌ام.

پس از اظهارات وی، زن جوان پای میز محاکمه ایستاد و به‌عنوان متهم ردیف دوم از خود دفاع کرد. او گفت: «چند ماهی ازرابطه من ودایی شوهرم گذشته بود که متوجه شدم باردارم. حبیب از من خواست که بچه را سقط کنم اما دلم نیامد. از وقتی هم باردار شده بودم شوهرم به من مشکوک شده بود و وقتی «عرشیا» به ‌دنیا‌ آمد این شک بیشتر شد. چرا که همه خانواده می‌گفتند «عرشیا» شبیه دایی شوهرم شده است. پس ازآن درگیری‌ و مشاجره‌های ما بیشتر و بیشتر شد تا جایی که شوهرم از من خواست عرشیا را برای آزمایش دی.ان.ای به آزمایشگاه ببریم. اما از شدت ترس نمی‌دانستم چه‌کار کنم. تا اینکه نقشه ناپدید کردن بچه را با دایی شوهرم کشیدم. اما به او نگفتم که بچه را به قتل برساند.»

در پایان محاکمه قضات وارد شور شدند و هر دو متهم را از قصاص مبرا دانستند و دایی شیطان Evil صفت را به دیه محکوم کردند اما این پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد و با توجه به اینکه درباره کودک باید ولی قهری - ولایت فقیه - تصمیم بگیرد پرونده را دوباره به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران بازگرداندند. درپایان قضات درخواست خود را با نماینده ولی فقیه - معاون اول قوه قضائیه - مطرح کردند و او نیز درخواست خود را مبنی بر دیه مطرح کرد. به این صورت پرونده به دادگاه برگردانده شد تا هر دو متهم بار دیگر محاکمه شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به نامزد سابق داخل ماشین / وقتی او را کنار خیابان دیدم از خود بی خود شدم و ...

پسر جوان شوهرم از من درخواست شرم آور کرد و من تسلیم سرنوشت تلخ خودم شدم و ..!

زنم با فروشنده های محل ارتباط شوم داشت! / زن اولم را سم خوراند و زن سومم را ..!

وقتی 3 بامداد به خاطر از دست دادن پاکدامنی ام اشک می ریختم فردین از اتاق هتل فرار کرد و ..!

دستگیری فوتبالیست حرفه ای در تهران به خاطر آویزان بودن یک دست از صندوق عقب خودرواش + عکس

شوهرم که رفت، تازه داماد با چاقو به اتاق خواب رفت و ..! / صبح پاگشا عروس شرم آور شد! + عکس

خون دختر کرمانشاهی، دامنگیر امریکایی‌ها شد

وقتی وارد خانه خواهر زنم شدم داخل کمد دیواری بزرگ صحنه بدی دیدم و ..! + عکس

شوهرم عاشق النا دختر روس شده است / زن کرمانی آدرس این دختر را به پلیس داد ولی ..!

نوعروس بودم و شوهرم بداخلاقی می کرد تا اینکه با رامین آشنا شدم و ..!

پسرم حاصل دوستی زشت من و دایی شوهرم بود و باید کشته می شد

دختر 16 ساله کرمانی از ترس زلزله، دچار تروما شد

کدخبر: 341022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟