به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 5 صبح یکشنبه 6 اسفند ماه امسال مسئولان بیمارستان پیامبران از مرگ خونین پسر جوانی به ماموران کلانتری 140 باغ فیض خبر دادند و تیمی از ماموران برای بررسی های ابتدایی پای در بیمارستان گذاشتند.

ماموران پی بردند که جوان 36 ساله در یک درگیری خیابانی به شدت هدف ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان به خاطر شدت جراحات به کام مرگ فرو رفته است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی و تیم تشخیص هویت در بیمارستان پیامبران حاضر شدند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که فرشاد 36 ساله ساعت 22:20 دقیقه شنبه 5 اسفند ماه در پارک باهنر در بزرگراه اشرفی اصفهانی با دو جوان غریبه درگیر شده که فرشاد پس از اینکه هدف ضربات چاقو قرار گرفته به بیمارستان پیامبران منتقل شده است.

بازپرس ویژه قتل Murder در این مرحله دستور داد تا جسد پسر جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت Crime در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

تجسس های پلیسی در گام نخست به پسر جوانی رسید که کارگر فضای سبز است و وی زمانیکه قصد داشت خودروی مقتول را به خانواده اش بازگرداند دستگیر شد.

منصور 32 ساله پس از دستگیری به ماموران گفت: حدود 5 سال است که با فرشاد آشنا شدم و چندی قبل موجه شدم فرشاد یک دستگاه دی وی دی به برادر مهدیار فروخته است اما در این معامله هیچ پولی به فرشاد پرداخت نشده است.

وی افزود: شب درگیری شنیدم که فرشاد با اشکان و شاهین در پارک هنر Art قرار ملاقات گذاشتند تا به اختلافشان بر سر قیمت دستگاه دی وی دی پایان دهند.

وقتی به گوشی موبایل فرشاد زنگ زدم گوشی را یکی از دوستانمان به نام امیر که معروف به امیر ترکیه ای است برداشت و ادعا کرد که اشکان و شاهین با فرشاد درگیر شدند و او را با سرنیزه قزاقی ضرباتی به جمجمه سر فرشاد زده و پا به فرار Escape گذاشتند و پسر جوان به بیمارستان منتقل شده است.

فریبرز در ادامه گفت: شنیدم که خودروی پژو نقره ای فرشاد دست امیر است که پس از تماس های زیاد موفق شدم خودروی فرشاد را تحویل بگیرم و پس از تماس با خانواده پسر جوان شنیدم که فرشاد کشته شده است به همین خاطر وقتی خودرو را به در خانه صاحبش بردم از سوی ماموران دستگیر شدم.

تجسس های پلیسی برای دستگیری دو برادر که اشکان و شاهین نام دارد کلید زده شد تا اینکه صبح امروز دو برادر در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

اشکان پس از دستگیری پیش روی بازپرس منافی آذر قتل را فرشاد را گردن گرفت و گفت: روز حادثه Incident برادرم به پارک باهنر رفت تا از فرشاد یک دستگاه D.V.D بخرد اما آن دستگاه را نخرید و یک کارتن خواب که در آنجا بود از ادعا کرد که می خواهد دستگاه را از فرشاد بخرد و از برادرم خواست تا دستگاه را به خانه ببرد و آزمایش کند و اگر مشکلی نداشت آن را از فرشاد بخرد به همین خاطر اشکان را از فرشاد گرفت و به خانه آمد.

وی ادامه داد: دقایقی نگذشته بود که برادرم از خانه خارج شد و گوشی موبایل و دستگاه D.V.D را داخل خانه جاگذاشت و در این مدت زمانی که برادرم در خانه نبود فرشاد بارها به برادرم زنگ زد بود و زمانیکه اشکان به خانه بازگشت متوجه تماس های فرشاد شد.

پسر جوان گفت: برادرم پس از تماس با فرشاد دستگاه D.V.D را برداشت و به پارک رفت تا آن را تحویل فرشاد بدهد که وقتی برادرم به پارک رفت در برابر فرشاد و دوستش قرار گرفت و بر سر اینکه چرا برادرم جواب تلفنش را نداده با هم درگیر می شوند که فرشاد با چوبی که در دستش بود به سمت برادرم حمله می کند اما چوب از دستش افتاد که در این صحنه من وارد پارک شدم که فرشاد با دیدن من اقدام به چاقوکشی کرد.

وی ادامه داد: قصد داشتم چاقو را از دست فرشاد بکشم که چاقو به صورتش خورد و در ادامه از ترس من و برادرم پا به فرار گذاشتیم.

اشکان گفت: ابتدا فکر نمی کردیم برای فرشاد اتفاقی افتاده باشد اما بعد متوجه شدیم که چاقو به جمجه او خورده و باعث مرگش شده است.

شاهین نیز با تایید حرفهای برادرش گفت: فرشاد وقتی به محل قرار آمد دست پر بود، چاقو و چوب همراهش بود و زمانیکه چوب از دستش روی زمین افتاد به سراغ چوب رفتم و گفتم خوب است من تو را با چوب بزنم که در نهایت برادرم به هواخواهی از من وارد صحنه درگیری شد این اتفاقات رخ داد.

بنا به این گزارش، 2 برادر پس از اعترافات ابتدایی به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟