سردار کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان  ناکامی قاچاقچیان و متجاوزین مرزی در انتقال بیش از 55 تن انواع موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور را حاصل تلاش‌های مجاهدت گونه و بی وقفه مرزداران استان دانست.

سردار سعید کمیلی افزود : مأمورین این فرماندهی مستقر در یگان‌های مرزی جنوب شرق کشور، در راستای پایش و حراست از مرزهای استان موفق شدند طی یک سال گذشته مقادیر قابل توجهی موادمخدر و سوخت قاچاق Contraband را کشف و ضبط کنند.

وی افزود: مرزداران سیستان و بلوچستان در سال جاری با دستگیری 120 نفر از قاچاقچیان و هلاکت 11 نفر از سوداگران مرگ، توانستند 65 دستگاه وسیله نقلیه حامل را توقیف و بیش از 55 تن و 65 کیلوگرم موادمخدر شامل هروئین، مرفین، کراک، تریاک و حشیش را نیز کشف و ضبط کنند.

سردار کمیلی همچنین از آمادگی همه جانبه مرزبانی برای حمایت و تقویت سطح فعالیت بازارچه‌های مرزی خبر داد و ابراز داشت: با گسترده‌تر شدن پایش‌های انجام یافته در نوار مرزی استان، روز به روز از فعالیت قاچاقچیان و خسارات سنگین قاچاق بر اقتصاد کشور کاسته شده به طوری که مرزداران در سال جاری تاکنون موفق شدند ضمن توقیف 853 دستگاه خودرو و شناور، از خروج1 میلیون و 284 هزار و 195 لیتر فرآورده‌های سوختی از کشور جلوگیری و همچنین میلیون‌ها ریال سرمایه‌های ملی را نیز به چرخه اقتصاد داخلی بازگردانند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان‌‌‌ در ادامه به دستگیری اتباع بیگانه غیرمجاز اشاره کرد و گفت: با اقدامات مؤثر مرزداران، در این مدت، تعداد 266 دستگاه وسیله نقلیه توقیف، 132 نفر قاچاقچی Smuggler انسان به همراه تعداد 29 هزار و 785 نفر متجاوز Rapist مرزی دستگیر و بیش از 404931 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز نیز از کشور طرد شده‌اند.

وی با تشکر از مرزنشینان استان که در راستای برقراری کامل امنیت با مرزبانی همکاری دارند گفت: در مرزهای سیستان و بلوچستان هیچ حاشیه امنی برای سوداگران مرگ و باندهای قاچاق موادمخدر وجود ندارد و کوچک‌ترین تحرکی در این زمینه با پاسخ کوبنده مرزداران مواجه خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوتبالیست مشهور به وزارت اطلاعات احضار شد

راز تار مو در اتاق خواب عروس خانم چه بود؟ / لیلا در شب عروسی اش چه کرده بود !

نگاهی به سقوط هواپیمای جودوکاران تیم ملی در جنت آباد / همه کشته شدند

پدرتهرانی با قرص برنج 2 کودکش را کشت + جزییات تلخ

پخش جزییات آموزش جن‌گیری در تلویزیون + فیلم

زیبایی خانم منشی مدیرعامل مهسا را داغون کرد

بازیگر مشهور به 10 ماه زندان محکوم شد

سرزده به خانه رفتم ماشین مرد پراید سوار را دیدم اما عطیه تنها بود!

ازدواج سیاه نرگس 7 ساله با پسری 15 ساله

آخرین وضعیت محسن یگانه در بیمارستان امام سجاد رامسر + فیلم

انهدام یک تیم تروریستی در کردستان+ فیلم و تصاویر 16+

جزییات روند صدور حکم قصاص برای پزشک تبریزی + عکس

هیچکس به مراسم هفتم مسئول ارشد شهرداری نرفت

​از قتل دردناک آتنا اصلانی تا روز اعدام قاتل شیطان صفت + عکس و فیلم

زن جوان در اتاق مدیر متاهل شرکت تسلیم رفتار بیشرمانه شد / توبه کردم!

اقدام زشت نوجوان 14 ساله در پشت صندوق شیرینی فروشی در مهدیهشر

پسر بچه نیشابوری در تنور زنده زنده سوخت

کدخبر: 368392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟