به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، استفاده از افرادی که قدرت‌های ماوراءالطبیعی دارند، در عملیات‌های جاسوسی در برهه‌ای مورد توجه سازمان‌های جاسوسی نظیر سازمان سیا قرار گرفت. افرادی که می‌توانستند آینده نزدیک را دیده یا از فاصله دور رخدادی را ببینند یا حس کنند، افرادی که می‌توانستند ذهن طرف مقابل را بخوانند یا حرکت‌های بعدی‌اش را حدس بزنند.

سازمان پلیس Police فدرال آمریکا هم در برهه‌ای از زمان بر روی این طرح سرمایه‌گذاری کرد. این سازمان سعی کرد که برای عملیات‌های پلیس‌ مخفی‌ها از این ترفند استفاده کند؛ اما درنهایت اگرچه حمایت مالی قابل توجهی برای این طرح به دست نیاورد و این طرح را رها کرد.

از‌ سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۵ آژانس اطلاعات مرکزی (CIA) ایالات متحده آمریکا یک برنامه سری را با عنوان «استار گیت» به انجام رساند. هدف از این برنامه سازماندهی ارتشی از افراد دارای قدرت‌های فوق‌العاده بود که آنها را «جنگجویان فرازمینی» نامیده بودند؛ افرادی با قدرت‌های ماوراءطبیعی و فرا انسانی که می‌توانستند از توانایی‌های خارق‌العاده خود برای پی‌بردن به آن‌چه که در درون پایگاه‌های دشمن می‌گذشت، دستکاری دنیای فیزیکی و دیدن آینده استفاده کنند. این افراد فقط یک مشت انسان خائن و دیوانه با حرکات عجیب و غریب نبودند و دولت ایالات متحده میلیون‌ها دلار برای سازماندهی آنها و پی‌بردن به رازهایشان هزینه کرد. آنها از روش‌های موشکافانه و دقیق علمی برای تشخیص واقعی یا دروغین‌بودن این قابلیت‌ها استفاده می‌کردند و بعد از اطمینان از واقعی‌بودن آنها، این افراد را در صدها عملیات شرکت می‌دادند.

بیشترین استفاده از این افراد مربوط به دیدن از راه دور بود، به عبارت دیگر از این افراد خواسته می‌شد که از نیروی خود برای دیدن آن‌چه که در درون پاکت‌های مهر و موم شده و تشریح آن چه که می‌دیدند، استفاده کنند و در کمال ناباوری گاهی پاسخ‌های این افراد کاملا دقیق و درست بود.

این انسان‌های فرازمینی کارهای خارق‌العاده دیگری نیز انجام می‌دادند. سازمان سیا موفق شد یک پیام را در فاصله‌ای دور برای یکی از این افراد روی کاغذ بنویسد و آن فرد که در ساختمان دیگری حضور داشت، در کمال تعجب توانست پیام را مو به مو بخواند بدون آنکه پیام به دست وی برسد. حتی یکی از این افراد می‌توانست از راه دور آن‌چه که در اسناد سری سازمان سیا وجود داشت را بخواند. این افراد مشخصات ساختمانی که اسناد در آن نگهداری می‌شدند را با دقت خاصی بیان می‌کردند و حتی رنگ پوشه اسناد و موضوع آنها، تعداد صفحات و حتی افرادی که آنها را می‌خواندند را با دقت تشریح می‌کردند. بعد از این آزمایش‌ها سازمان سیا به این نتیجه رسید که دیدن از راه دور یک پدیده واقعی است و از این افراد برای سر در آوردن از اسناد محرمانه کشورهای رقیب و متخاصم استفاده کردند.

محققان سازمان سیا یک‌سری دستورالعمل‌ها را بر اساس آن‌چه که اف‌بی‌آی در اختیار آنها قرار داده بود، در مورد نحوه کمک گرفتن از این «جنگجویان فرازمینی» تهیه کردند. آنها گفته بودند که توصیفات این افراد معمولا کلی بوده و نیاز به تفسیر داشتند. با وجود این تأکید کرده بودند که باید از قابلیت‌های این افراد استفاده شود.

از این «جنگجویان فرازمینی» در عملیات واقعی نیز استفاده می‌شد. تا ‌سال ۱۹۸۳ سازمان سیا بیش از ۷۰۰ عملیات را به کمک این افراد به انجام رسانده بود. به طوری که گاهی این افراد از تمامی ابزارهای جمع‌آوری اطلاعاتی که سیا در اختیار داشت، کارآمدتر و دقیق‌تر بودند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جواب بله دختر 19 ساله تبریزی برای صیغه شدن / 100 جوان به دام افتادند!

تجاوز گروهی وحشیانه به دختر 17 ساله در استخر خصوصی

دار زدن کبری رضایی 14 ساله با چادر در مقابل خانه اش + عکس

حادثه ناگوار برای دختر چاق تهرانی که عمل زیبایی کرد!

تجاوز وحشیانه برادر شوهر به عروس جوان / این زن در جنوب تهران قتل عام به راه انداخت + عکس

روش خنده‌دار یک زندانی برای فرار از زندان + تصویر

پارتی شبانه در شمال تهران میهمانان عجیبی داشت!+ عکس

مادر و 2 کودک مشهدی زنده زنده در آتش سوختند + عکس اجساد 16+

زن جوان رقصید تا کودکش زنده بمانند! + عکس

مچ دخترم را در اتاقش گرفتم / پسر جوان ناچار شد به خواستگاری بیاید!

نقشه زن بیوه برای پسر پولدار مشهدی / نیمه شب بود که راز تلخ زندگی او را فهمیدم!

تجاوز مرد شیطان صفت به کودکان بی سرپناه !

ازدواج اجباری زن شوهر دار ایرانی با شیخ سعودی در مکه + عکس

کدخبر: 402642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟