وسوسه طلاهای مرد عراقی کار دست یک آبادانی داد +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، روز پنج شنبه 25 بهمن ماه سال جاری مرد عراقی در تماس با ماموران کلانتری 15 احمد آباد از به سرقت رفتن طلا، پول و وسایل با ارزشی که داخل خودروی کرایه‌ای گذاشته بود خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران تجسس کلانتری در خیابان لین آبادان حاضر شدند و تحقیقات پلیسی را در همان محل سرقت آغاز کردند.

مرد عراقی به ماموران گفت: یک خودروی کرایه‌ای به صورت دربست اجاره کردم و در این مدت هر جا که می‌رفتم راننده خودروی که جوانی خوش برخورد و مورد اعتماد است همراهم بود.

وی افزود: در خیابان لین برای رفتن به بازارلین یک احمد آباد توقف کردیم و در حالیکه چند قطعه طلا، پول میلیونی و پاسپورتم داخل خودرو بود همراه راننده داخل بازار شدیم.

مرد عراقی ادامه داد: پس از خرید وقتی به سراغ خودرو رفتیم متوجه باز شدن درهای خودرو شدیم و همه طلا و پول و مدارکم از داخل خودرو به سرقت رفته بود.

مامور تجسس کلانتری در همان محل سرقت به رفتارها و استرس‌های راننده جوان مشکوک شد و با توجه به تناقض‌گویی‌هایش این جوان دستگیر شد.

پسر جوان ابتدا سعی داشت خود را بیگناه معرفی کند اما وقتی در تناقض‌گویی‌هایش گرفتار شد به ناچار لب به سخن باز کرد.

راننده مرد عراقی به ماموران گفت: با وجه به اینکه تمام روز با مرد عراقی بودم و دیدم طلاهای زیادی خرید و پول‌هایش را به دلار و ریال تبدیل کرده بود وسوسه شدم به همین خاطر تصمیم به سرقت از مرد عراقی گرفتم.

وی افزود: وقتی به بازار لین رفتیم، طلاها و پول‌ها را داخل خودرو گذاشتیم و درهای خودرو را قفل نکردم و در حالیکه همراه مرد عراقی بودم با یکی از دوستانم تماس گرفتم و از او خواستم به سراغ خودرویم برود و طلاها و پول‌ها را سرقت کند.

پسر جوان ادامه داد: چون با زبان فارسی با دوستم صحبت می‌کردم، مرد عراقی متوجه نقشه‌ام نشد و فکر نمی‌کردم کسی به من شک کند اما چون تا حالا دزدی نکرده بودم و ترسیده بودم با رفتارهایم خودم را لو دادم.

بنا به این گزارش، راننده مرد عراقی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدست فراری این متهم ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 459030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟