این پسر پلید دختر از آب درآمد ! / او در مولوی چه می کرد؟ + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "سعید دهقان" فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی ، گفت: روز گذشته واحد گشت انتظامی در حال گشت زنی در حوالی خیابان "مولوی" بودند که با تجمع تعدادی از شهروندان روبرو شدند.

وی بیان داشت: با حضور ماموران در محل، شخصی هراسان به گشت انتظامی مراجعه و اظهار کرد، مردی که شلوار لی و کاپشن مشکی به تن داشت، لحظاتی پیش کیف پولم را سرقت و به سمت خیابان اصلی گریخته است.

فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی بیان داشت: با دریافت مشخصات ظاهری سارق دستگیری و مهار سارق آغاز و ماموران پس از گشت زنی های هدفمند، موفق شدند، متهم را شناسایی و دستگیرکنند.

سرهنگ دهقان با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که مرد جوان، خانمی نوجوان می باشد، افزود: متهم 17 ساله اظهار داشت، با پوشیدن لباس های پسرانه سعی داشتم هویت خودم را مخفی نگه دارم.

وی با بیان اینکه متهم، کیف مال باخته را تحویل ماموران داد، افزود: در گام بعدی از تحقیاقت پلیسی مشخص شد که متهم سابهق دارد بوده و سابق بر این با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 559635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟