جزییات بلایی که رضا سر زن جوان اصفهانی آورد

به گزارش رکنا، سرهنگ مرتضوی رئیس پلیس فتا اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس دائماً از طریق تلگرام برای او مزاحمت ایجاد می‌کند و قصد دارد او و همسرش را از هم جدا کند بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکیه مدعی بود فرد مزاحم با اکانت ها و آی دی‌های مختلف در تلگرام به او پیام ها و استیکرهای دوستانه ارسال می‌کند و با وجود اینکه اطلاع دارد متاهل است از او خواستگاری کرده و درخواست نموده از همسرش جدا شود تا او را به همسری خود دربیاورد.

دستگیری مزاحم اینترنتی در اصفهان

این مقام انتظامی ادامه داد:با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم که جوانی ۳۰ ساله و مجرد است به هویت رضا.ک شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی گفت: متهم که به مزاحمت خود برای آن خانم اعتراف کرد یکی از انگیزه‌های خود را دیدن تصویر آن خانم در پروفایلش و در نتیجه علاقه مند شدن به او عنوان داشت.

وی بیان داشت : وقتی شاهد چنین پرونده هایی هستیم که فردی با مشاهده عکس شخصی یک خانم در فضای مجازی می‌تواند برای او مزاحمت ایجاد کند و چه بسا باعث جدایی او و همسرش شود و نیز خانواده هایی که بخاطر همین موضوع از گسیخته و یا روابط سردی بین آن ها ایجاد شده ،بنابراین بایدآگاه باشیم عکس شخصی خود را در معرض دید عموم قرار ندهیم و اگر این قانون را رعایت کنیم که تصاویر شخصی و خصوصی خود را به اشتراک نگذاریم و همچنین با ارسال پیام‌های مختلف مزاحم دیگران نشویم مطمئناً آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟