پایان کار 2 کیف قاپ حرفه ای در آفریقا / آنها در خیابان ولیعصر دزدی می کردند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" گفت: در پی وصول سرقت های متعدد به شیوه قاپ زنی در سطح حوزه سرکلانتری سوم و ایجاد مشکلات فراوان برای مال باختگان مبنی بر سرقت گوشی موبایل و مراجعه شاکیان به این پایگاه در راستای ماموریت ذاتی و برای کشف و دستگیری سارقان کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه سوم با بهره گیری از شیوه های علمی کشف جرم توانستند اطلاعاتی را در خصوص وقوع جرم بدست بیاورند .

دستگیری 2 کیف قاپ حرفه ای

این مقام انتظامی افزود : اطلاعات بدست آمده در اختیار تمامی گشت های کلانتری سطح حوزه استحفاظی قرار گرفت تا اینکه ماموران تجسس کلانتری 103 گاندی در تقاطع خیابان آفریقا بزرگراه حقانی به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی زرد رنگ که در حال پرسه زنی در محل بودند، مظنون می شوند. راکب موتورسیکلت با مشاهده ماموران از محل متواری و در نهایت در خیابان آفریقا موتورسیکلت متوقف و راکب و ترک نشین به نام های پویا و یاسر (21 ساله) دستگیر می شوند .

کارآگاه دستخال بیان داشت : هر دو متهم به پایگاه سوم انتقال یافتند و در ادامه تحقیقات بیان داشتند که موتور سیکلت برای پویا می باشد و با همدستی یکدیگر در محدوده های خیابان ولیعصر، و سایر خیابان ها محدوده شهر تهران اقدام به سرقت کرده اند و تا قبل از دستگیری 20فقره سرقت کیف قاپی و موبایل قاپی مرتکب شده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: با دعوت از شاکیان و مواجهه حضوری، شاکیان هر دو متهم را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند و هر دو متهم با قرار قانونی صادره روانه زندان شدند .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟