زن تهرانی در اینستاگرام به پسران وعده شیطانی می داد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: به دنبال رصد و گشتزنی‌های مستمر فضای‌ مجازی توسط کارشناسان این پلیس در راستای مقابله با عاملان انتشار محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی در شبکه‌های اجتماعی، صفحه ای با بیش از هفت هزار دنبال کننده که اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و فیلم‌های غیراخلاقی می کرد در اینستاگرام مشاهده و موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: با توجه به مستندات موجود در فضای مجازی و طی بررسی‌های اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم با وعده‌های واهی قصد به فساد کشاندن و اغفال جوانان و نوجوانان را دارد. در گام بعدی با تحقیقات گسترده مأموران پلیس فتا، انجام اقدامات تخصصی و تحلیل مستندات جمع‌آوری شده فرد مورد نظر را که یک خانم جوان بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در منزل شخصی‌اش در حاشیه تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

وی افزود: مجرم پس از دستگیری در ابتدا سعی در گمراه کردن پلیس داشت اما هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبه‌رو شد صفحه شناسایی‌شده را متعلق به خود دانست و هدف و انگیزه‌ خود از این کار را جذب دنبال کننده و کسب درآمد از این طریق اعلام کرد که در نهایت وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟