کیف و کفشی که هرگز به دست خریدارش نرسید/ پلیس فارس برملا کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر مشاهده آگهی فروش کیف و کفش در یکی از سایت‌های واسطه گر موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی بیان داشت که در یکی از سایت‌های درج آگهی با یک آگهی تحت عنوان فروش کیف و کفش برخورد کرده و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، فروشنده برای ارسال اقلام از متقاضی درخواست واریز مبلغ 30 میلیون ریال وجه به حساب خود می کند که متهم پس از دریافت وجه؛ دیگر جوابگو تماس تلفن متقاضی نبوده است.

این مقام سایبری گفت: با اقدامات فنی صورت گرفته، متهم در یکی از محلات شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت و طی هماهنگی با دستگاه قضایی، دستگیر شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها را نخورند و تا زمان دریافت کالا و یا انجام خدمات از طرف فرد درج کننده آگهی، مبلغ یا مبالغی را واریز نکنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس از هموطنان خواست: در خصوص خرید از سایت‌های خرید و فروش دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا شماره تماس 096380 با کارشناسان ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟