فرار از صحنه مرگ جوان تهرانی / 3 صبح جنازه روی زمین بود + عکس

خودروی متواری پس از تصادف با یکدستگاه موتور ، از محل گریخت و جنازه این جوان 3 صبح روی زمین در محل حادثه مانده بود.

 سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار داشت  : مقارن ساعت 03:35 صبح امروز ، در مسیر شرق به غرب کلهر تقاطع رودکی ، به گفته شاهدان عینی یکدستگاه خودروی پژو 405 که در این مسیر در حال حرکت بوده به شدت با یکدستگاه موتورسیکلت برخورد می کند.

به گزارش رکنا، مومنی افزود : پس از این تصادف موتورسیکلت واژگون شده و چندین متر بر روی زمین کشیده می شود و  راکب آن به همراه موتور خود پس از چندین متر غلط زدن بالاخره متوقف می شود.

وی ادامه داد  : جرقه های برخورد موتورسیکلت با سطح آسفالت و صدای شدید برخورد این دو دستگاه وسیله با یکدیگر شاهدان  را به محل حادثه کشاند و هر یک به کمک و امداد رسانی به راکب موتورسیکلت پرداختند .

مومنی گفت :  بلافاصله پس از این حادثه عوامل پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

وی گفت : متاسفانه در این حادثه راکب موتورسیکلت فوت می کند و راننده به گفته شاهدین عینی از محل تصادف فرار می کند.

سرهنگ موُمنی توصیه نمود:  رانندگان عزیز توجه داشته باشند پس از تصادف جرحی به منظور رسیدگی  و بهبودی هر چه سریع تر مصدوم و مصدومین در اولین اقدام با 110 و اورژانس تماس حاصل نموده و حتما پلیس را در جریان تصادف  قرار دهند و دقت داشته باشند مراحل درمانی و رسیدگی کامل به مصدومین تصادفات در بیمارستان ها با توجه به گزارش پلیس و اورژانس به صورت کامل خواهد گرفت .

کدخبر: 704220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟