توطئه مرگبار زن و مرد نامحرم برای یک راننده

محمد قیومی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج،‌ با اشاره به پرونده قتل Murder یک مرد در نظرآباد اظهار داشت: در این پرونده آقای "س" و خانم "م" متهم به قتل مقتول هستند.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با بیان اینکه در حوزه قضایی نظرآباد، در جاده اشتهارد به سمت نظرآباد اعلام تصادف Crash می‌شود، گفت: پاسگاه نجم آباد با مراجعه به محل اعلام تصادف هیچ اثری از تصادف نمی‌بیند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حین برگشت مقتول را به حالت نیمه جان کنار جاده می‌بیند، افزود: مقتول خود را معرفی کرده و ماجرا را برای ماموران نیروی انتظامی توضیح می‌دهد و در نهایت در بیمارستان فوت می‌کند.

قیومی با بیان اینکه آقای "س" و خانم "م" که رابطه دوستی با هم داشته‌اند، در 23 اسفند 94 از فردیس برای دریافت وجه نقد از فردی به سمت اشتهارد حرکت می‌کنند، گفت: مقتول در اشتهارد با سواری شخصی خود مسافرکشی می‌کرده که متهمان ماشین وی را دربست به سمت هشتگرد می‌گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با اشاره به اینکه میان مسافرین و راننده ماشین بین راه بر سر کرایه ماشین بحث و درگیری لفظی به وجود می‌آید، افزود: آقای "س" با کلت یک تیر به قسمت کتف و یک تیر به گردن مقتول زده و بعد از آن بین 15 تا 16 ضربه چاقو به مقتول زده است.

قیومی با بیان اینکه بعد از بی‌حال شدن مقتول، آقای "س" وی را از ماشین بیرون انداخته و به همراه خانم "م" با ماشین مقتول به سمت ایلام حرکت می‌کنند، گفت: به سبب اینکه پدر و مادر آقای "س" در ایلام زندگی می‌کنند، آ‌ن‌ها چند روزی را در ایلام می‌مانند و در حین مراجعت به ایلام راهور ایلام به سبب تخلف رانندگی آقای "س"، ماشین وی را متوقف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با استعلام پلیس Police راهور ایلام، متوجه تحت تعقیب بودن ماشین به سبب سرقت Stealing مسلحانه می‌شوند، افزود: متهمان با توجه به اطلاع پلیس از سرقت ماشین، اقدام به فرار Escape و تیراندازی به پلیس راهور می‌کند که با تعقیب و گریز از جاده اصلی خارج می‌شوند.

قیومی با بیان اینکه متهمان وارد روستایی می‌شوند و در کنار باغی ماشین را رها کرده و اقدام به فرار می‌کنند، گفت: عوامل انتظامی در حین فرار موفق به دستگیری خانم "م" می‌شوند.

وی با اشاره به تحقیقات فنی و پلیسی، افزود: ماموران نیروی انتظامی بعد از 4 تا 5 روز تعقیب و گریز موفق به دستگیری آقای "س" در منزل یکی از اقوام وی در شهرستان ایلام شدند.

قیومی با بیان اینکه 4 فروردین 95 خانم "م" و در 12 فروردین 95 آقای "س" توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند، گفت: افراد دستگیر شده در 21 فروردین سال جاری به دادسرای نظرآباد انتقال داده شده‌اند.

کدخبر: 73304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟