ماجرای توهین عضو شورای شهر به امام جمعه / در اروندکنار رخ داد

یک منبع آگاه از اروندکنار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رکنا گفت : بعد از مراسم ملی 13آبان درشهر اروندکنار در حالی که مردم درکنار حجت الاسلام محمدی‌پور امام جمعه این شهر حلقه زده بودند و مشکلاتشان را با ایشان در میان می گذاشتند یکی از اعضای شورای شهر اروندکنار  با حرکاتی و عجیب و نابجا اقدام به توهین به جایگاه حقیقی وحقوقی حجت السلام و المسلمین مهدی محمدی پور، که سوابق بی‌نظیری در دفاع از اسلام و نظام، دارند کرد.

هتک حرمت عضو شورای اسلامی شهر اروندکنار به امام جمعه این شهر

به گزارش رکنا، دراین رابطه امام جمعه شهر اروندکنار نیز درتماس تلفنی با خبرنگار رکنا ضمن تأیید این اتفاق گفت : پس از اتمام مراسم ۱۳آبان در اروندکنار قصد سوار شدن درون خودروی که برایم درنظرگرفته بودند را داشتم که یکی ازاعضای شورای شهر اروندکنار بابرخوردی اهانت آمیز اجازه سوار شدن به خودرو را به ما نداد و اظهار داشت که خودرو متعلق به شهرداری است وامام جمعه حق سوار شدن در این خودرو را ندارد. وپس از جوسازی وگفتن حرفهای بی ربط  سوار خودروی که قرار بود من را به مقصد برساند شد ومحل راترک کرد.

حجت الاسلام مهدی محمدی‌پورامام جمعه اروندکنار گفت : در خصوص برخورد بد وتوهین آمیز این عضوشورای شهر  به مقامات مسئول اطلاع داده ایم وخودمان پیگیر این موضوع هستیم.

علی رنجکش

کدخبر: 737293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟