رسوایی بزرگ پس از پیدا شدن جسد سوخته زن شوهر دار در خانه اش / دختر خردسال پس از دیدن صحنه مرگ مادر دق کرد  + عکس

به گزارش خبرنگار ما، عصر چهاردهم اسفند 90 به پلیس ملارد خبر رسید زن 25 ساله ای به نام مریم در خانه اش کشته شده است.ماموران به محل جنایت رفتند و با پیکر سوخته مریم روبه روشدند.

در بازجویی ها یکی از همسایه ها به پلیس گفت: وقتی هق هق گریه های دختر سه ساله مریم را شنیدم دلواپس شدم و مقابل در رفتم.همان موقع یک مرد جوان را دیدم که سراسیمه از خانه مریم خارج شد، بوی تند گاز از داخل آپارتمان به مشامم رسید و همسایه ها را خبر کردم و با کمک آنها در را باز کردیم.

با اطلاعاتی که زن همسایه به پلیس داد تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد و با بررسی آخرین تماس های تلفنی قربانی پلیس رد یکی از بستگان مریم به نام علی را به دست آورد و وی را بازداشت کرد.

این مرد وقتی با زن همسایه روبه رو شد به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی پیش در خیابان با یک زن جوان به نام فریبا آشنا شدم.در حالی که سرگرم گفت و گو با او بودم مریم ما را دید مدام نگران بودم که مریم این ماجرا به خانواده ام بگوید و آبرویم را ببرد.

روز چهاردهم اسفند مریم با من تماس گرفت و مرا به خانه اش دعوت کرد او با پسری ارتباط داشت و به تازگی با او دچار اختلاف شده بود مریم ازمن خواست وساطت کنم تا پسر جوان به تماس هایش پاسخ بدهد او تهدیدم کرد که اگر این کار را انجام ندهم آبرویم را می برد و به همه می گوید مرا با یک زن خیابانی دیده است.

وی ادامه داد: بحث من و مریم بالا گرفت تا این که از شدت عصبانیت با گوشتکوب به سرش زدم و او را خفه کردم و جنازه اش را آتش زدم.

به دنبال اعتراف های تکان دهنده این مرد وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد باقر قربان زاده و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه خواهر و برادرهای مریم و همچنین همسرش در جایگاه ویژه ایستادند ،شوهر مریم گفت: در این مدت دخترم هم که شاهد جنایت بود به خاطر بیماری جان سپرد. ما برای عامل این جنایت حکم قصاص می خواهیم.

سپس متهم پشت تریبون دفاع ایستاد و در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: قتل مریم را قبول دارم و حالا می گویم پشیمانم و نمی خواهم درباره جزییات آن حرفی بزنم.

بنابه این گزارش: در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

کدخبر: 75903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟