بازداشت موبایل قاپ های جنوب تهران

 سرهنگ کارآگاه سید "قاسم موسوی فر" بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد گوشی تلفن همراه به شیوه قاپ زنی در محدوده کلانتری 169 مشیریه توسط راکب و ترک نشین  یک دستگاه موتور سیکلت شناسایی و بازداشت سارقان در اختیار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: در این راستا ماموران برای  انجام تحقیقات میدانی به محل وقوع برخی از سرقت ها عزیمت و در بررسی و بازدید میدانی رد پایی از سارقان بدست آوردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم هویت یکی از سارقان شناسایی شد و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازرسی از متهم یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و پس از استعلام مشخص شد تلفن دارای سابقه سرقت می باشد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران  ابراز داشت: پس از انتقال متهم به پایگاه ششم متهم در مواجهه با ادله موجود از جمله کشف گوشی مسروقه چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و ضمن اعتراف به سرقت های متعدد در سطح حوزه اظهار کرد سرقت ها را به همراه یکی از دوستان خود  انجام داده و گوشی ها را جهت تامین مایحتاج به افراد معتاد بفروش رسانده است.

سرهنگ کارآگاه  موسوی فر با اشاره به اینکه متهم دوم پرونده نیز در مخفیگاهش در محدوده سه راه افسریه شناسایی و بازداشت شد افزود: تا کنون 8 تن از مال باختگان شناسایی  و متهمان طی قرارهای تامین مناسب روانه زندان شدند.

کدخبر: 770308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟