بیشترین خودروهای توقیفی در پارکینگ ها بخاطر مهریه است / فوت 3 نفر در اتوبوس کوهنوردان

به گزارش رکنا،رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: در بحث توقیف خودروهای رسوبی، ۱۰۷ هزار خودرو باقی مانده هستند و مالکان آن خودروها برای تعیین تکلیف و‌ ترخیص وسیله خود به پارکینگ ها مراجعه نمی‌کنند‌.

وی افزود: یکسری از این خودروها مشکلات قضایی و دادگاهی دارند که ۳۶ درصد از این خودروها بخاطر مهریه توقیف هستند، ۱۱ درصد از این خودروها خسارت بیش از ۶۰ درصد دارند که ۵ درصد از این وسایل مالکان دارای عدم تمکن مالی دارند که این افراد نیز می‌توانند در طرح های ویژه تقسیط شرکت و خودروهای خود را ترخیص کنند.

سردار هادیان فر گفت: ۶۹ درصد از موتورسیکلت های مانده در پارکینگ اسقاطی هستند و باید تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: ۱۱ درصد پیشنهاد مردم نسبت به پلیس راهور افزایش پیدا کرده است که به عنوان بیشترین تعامل را بین یگان های انتظامی با مردم داریم.

فوت 3 نفر در اتوبوس کوهنوردان

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: براساس آمارهای مرکز مرفوک ۴ هزار و ۲۱۴ نفر فوتی در سه ماهه اول ۱۴۰۰ داشتیم و در سه ماهه اول امسال این آمار به ۳ هزار و ۹۵۳ نفر رسیده که آماری کاهشی است.

وی افزود: استان های پرخطر ما در این مدت فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی تهران ، مازندران، مرکزی و گیلان هستند.

سردار هادیان فر گفت: در این مدت ۲۷ درصد تصادفات در جاده ها رخ داده اما ۷۳ درصد فوتی و جانباختگان در جاده‌های کشور به وقوع پیوسته و بیشترین ساعت وقوع تصادفات ۱۲ الی ۲۰ است.

وی افزود: در تصادفی که امروز در شهرستان خوی رخ داد، اتوبوسی که کوهنوردان را حمل می کرد به علت خواب آلودگی راننده سه نفر از هموطنان فوت کردند.

رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: ۹۰ درصد خودروهای تصادفی فوتی و جرحی مربوط به خودروهای تولید و مونتاژی داخل هستند.

کدخبر: 802859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟