بازداشت سارقان درختان کهنسال احمدآباد مستوفی + عکس

به گزارش رکنا، کیان کریمی روز چهارشنبه توضیح داد: این افراد با طراحی و برنامه ریزی دقیق اقدام به بریدن و سرقت درختان کهنسال با قدمت بالای پنجاه سال می‌کردند.

وی ادامه داد: پس از بارها تلاش برای دستگیری آنها، عوامل کلانتری احمدآباد بعد از شناسایی و کمین گذاری دقیق برای دستگیری این افراد، در نهایت سارقان را با تمام ادوات و وسایل مربوط به جرم و تعدادی تنه درخت قطور بریده شده به دام انداختند.

به گفته بخشدار احمدآباد مستوفی ، صبح امروز چهار سارق دستگیر شده توسط نیروهای کلانتری احمدآباد مستوفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شهرستان اسلامشهر شدند.

کریمی ضمن تشکر از توجه نیروی انتظامی از دقت و حساسیت مردم احمدآباد در خصوص حفظ و حراست از فضای سبز و محیط زیست نیز قدردانی کرد و گفت: در بسیاری از موارد،   مردم منطقه نسبت به بریدن و نابود کردن درختان حساس هستند و از طریق مقامات پیگیری می‌کنند.

درخت کهنسال

وی همچنین نقش رسانه ها را در رصد محیط زیست و حفاظت و حراست از این بخش حیاتی جامعه موثر دانست و خاطرنشان کرد: حرکت به موقع پلیس و شناسایی دقیق سارقان این درختان درس عبرتی برای دیگرافراد مشابه آنها خواهد شد تا بدانند در احمدآباد مستوفی عزم همه بر این است که از محیط زیست و باغات و درختان موجود حراست و حفاظت کنند.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.

کدخبر: 808287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟