مراسم تودیع ومعارفه فرماندهان سپاه ناحیه هشترود در محل سالن آمفی  تاتر دانشگاه پبام نور برگزار شد

هشترود / به گزارش رکنا، حجت الاسلام حسن جعفریان ادامه داد:ارزشهای سپاه پاسداران روز به روز بیشتر می شود واین نیروی الهی با عظمت وپشتکار در جهت صیانت از دست آوردهای نظام مقدس همیشه آماده هست وتا پای جان از آرمانهای نظام اسلامی دفاع خواهد کرد .ونخواهد گذاشت دشمنان این نظام الهی چشم طمع به این کشور ولایی والهی داشته باشند.

در ادامه این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی طی سخنانی با اشاره به شیطنت های دشمنان نظام اسلامی در جنگ آذربایجان وارمنستان گفت:ایران تنها کشوری است که از آرمانهای مردم جمهوری آذربایجان در مقابل کشور ارمنستان حمایت می کند ولی دشمنان قسم خورده این نظام الهی سعی می کنند که قضییه را وارونه جلوه دهند.

چنانچه در زمان ایلچی بیگ ایران می خواست از کشور آذربایجان حمایت کند ولی وی این اجازه را نداد.

سردار عباسقلی زاده در ادامه به دشمن شناسی وبصیرت مردم در مقابل توطئه دشمنان نیز اشاره گفت : "دشمنان نظام بیش از ۴۰ سال است که با ما نبرد دائمی دارند و هیچ‌گاه نبوده که شیطان بزرگ با انقلاب اسلامی دشمنی نکند" افزود: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران در تمامی این فتنه‌ها موفق بوده و حتی یک مورد نمی‌توانند عنوان کنند که بر جبهه حق انقلاب اسلامی پیروز شده باشند.

مدیر کل آثار وحفظ،ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد:دشمنان نظام اسلامی قدرت مقابله سخت و رو در رو با نظام را ندارند و به همین علت تلاش می کنند از روش های

و به صورت نرم دسیسه چینی کنند، بنابراین در چنین شرایطی هوشیاری مردم و مسئولان از اهمیت بسیار برخوردار است.

وی در آخر از از فرمانده جدید سپاه ناحیه هشترود خواست که با بکار بستن منویات وفرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته ، در تمام امورات محوله ،در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی وحفظ ارزشهای والای آن از هیچ کوششی دریغ نورزد وبا همبستگی وهمفکری با دیگر قوا ودیگر ادارات در جهت پیشرفت آرمانهای با ارزش انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است پاسداری وصیانت کند.

در آخر این مراسم از فرمانده سابق وهمچنین سرپرست سپاه ناحیه هشترود جناب سرهنگ جعفر غیابی وسرهنگ امیر شاه محمدپور با اهدای لوح تودیع شد وفرمانده جدید سپاه ناحیه هشترود سرهنگ مالک ناجی به عنوان فرمانده به حضار معرفی گردید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟