پیامک جنجالی یک اپراتور تلفن همراه!

در یکی دو روز گذشته پیامکی از سوی یک اپراتور تلفن همراه برای مشترکان ارسال شد که انتخاباتی بود و هدف از ارسال آن استعلام نظر اکثریت مردم در باره رأی احتمالی آن ها به نامزدهای خاصی بود؛ پیامکی که جنجال برانگیز شد و واکنش های فراوانی به همراه داشت.

به گزارش رکنا ، در این نظرسنجی، اپراتور همراه اول از مخاطبان خود پرسیده بود از میان افرادی که تاکنون ثبت نام نکرده اند، برای تحقق مشارکت حداکثری از کدام نامزد احتمالی دعوت به ثبت نام می کنید؟ گزینه هایی در این نظرسنجی مطرح شده بود که با واکنش های مختلفی همراه شد و برخی مستند به آن، همراه اول را متهم به تفتیش نظر و رأی مردم کردند.

چه کسانی اقدام به ارسال پیامک انتخاباتی کرده اند؟

برخی هم گفتند مشخص نیست چه سازمان یا گروهی با دستیابی به بانک اطلاعات مشترکان همراه اول اقدام به ارسال این پیامک کرده است! ادعایی که البته خیلی زود توسط سید یاسر رایگانی، مدیر کل ارتباطات و سخنگوی همراه اول تکذیب شد و او در این باره به صورت مشخص در صفحه توییتری خود نوشت: همراه اول در راستای مشارکت عمومی و رسالت اجتماعی خود دعوت از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری را در قالب یک پیامک همگانی منتشر کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟