جدیدترین مدل مبل کلاسیک در سال 1402

اگر که تصمیم به خرید مبل کلاسیک را گرفته اید در این مقاله قصد بررسی چندین مدل جذاب از مبلمان کلاسیک را داریم.

مبل کلاسیک چیست؟

مبلمان کلاسیک همان طور که اشاره شد، از جمله مبلمانی است که پیشینه تاریخی دارد و جزو با اصالت‌‌ترین مدل مبلمان می‌باشد.سبک مبل کلاسیک در کشورهای اروپایی ابداع شده است، این مدل از مبلمان در هر کشور ساختار و استایل خودش را دارد. معمولا مبلمان کلاسیک از منبت کاری و کنده کاری‌های ظریف و جذابی برخوردار می‌باشد که زیبایی منزل را به اوج خود می‌رساند.

انواع مبلمان کلاسیک

اولین دوره‌ی ساخت مبلمان کلاسیک تا قبل از دوره رنسانس، معمولا برای اشراف و خانواده‌های سلطنتی بود، اما پس از گذر از دوران رنسانس، انواع مبل کلاسیک در طرح و رنگ‌های متنوع تری تولید شد. همچنین اینکه مدل مبلمان کلاسیک در میان عموم مردم رواج یافت. مدل مبلمان کلاسیک حتی در ایران هم محبوبیت خیلی زیادی دارد. کشورهایی فرانسه، ایتالیا و انگلستان از جمله کشورهایی می‌باشند که جزو پیشتازان صنعت مبلمان می‌باشند که در ادامه به معرفی جدیدترین انواع مبل کلاسیک خواهیم پرداخت.

مبلمان کلاسیک فرانسوی: 

کشور فرانسه، جزو کشورهایی می‌باشد که به صنعت هنر خیلی علاقه مند می‌باشند و توانسته است، هنر زیبای خود را در سبک کلاسیک مبلمان خود پیاده سازی نمایند. در گذشته سبک کلاسیک فرانسوی، حکاکی‌های چوبی این مبل‌ها خوش نقش‌تر و پیچیده تر بود. اما امروزه بیشتر به سمت سادگی و ظرافت خلاقانه پیش رفته است. به نحوی که در بازار امروز مبل کلاسیک فرانسوی را به مبل ساده و ظریف مشهور می‌باشد.

از نکته‌های تشخیص مبلمان کلاسیک فرانسوی، نوع پارچه که بیشتر از جنس کتان یا مخمل و ابریشم می‌باشد و معمولا از رنگ روشن و خنثی استفاده می‌کند. اما به طور کلی در میان انواع مبل کلاسیک، مبل فرانسوی با ساختاری که دارد، بهترین پیشنهاد برای پذیرایی کوچک می‌باشد. این نکته را باید بدانیم که مبلمان کلاسیک فرانسوی، به دلیل زیبایی و ظرافت زیرکانه و استفاده از رنگی مناسب، در بین خانواده‌های ایرانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

مبلمان کلاسیک ایتالیایی:

مبلمان کلاسیک ایتالیایی از صدسال گذشته تا به بازار امروز، دستخوش تغییرات زیادی بوده است تا به شکل کنونی خود رسیده است. مبلمان کلاسیک ایتالیایی نسبت به مدل‌های دیگر مبل کلاسیک، از اصالت و قیمت بالاتری برخوردار می‌باشد. برای ساختن یک سالن پذیرایی فوق العاده جذاب و شاهانه، مبلمان کلاسیک ایتالیایی گزینه خوبی می‌باشد، تقارن در طرح یکی از مهم ترین اصول مبل کلاسیک ایتالیایی می‌باشد. در ساختار مبلمان کلاسیک ایتالیایی از بهترین متریال های موجود استفاده می‌شد. 

مبلمان کلاسیک ایتالیایی

مبلمان کلاسیک انگلیسی:

مبلمان کلاسیک انگلیسی تاریخچه پر ماجرایی داشته است، در هر دوره تاریخی در انگلستان مبلمان کلاسیک خاص همان دوره ساخته شده است، مبلمان انگلیسی معمولا نسبت به سبک مبلمان دیگر، نشیمن نرم و راحت تری محسوب می‌شود. طرح استفاده شده در مبلمان انگلیسی بسیار ساده بوده و قسمت نشیمن آن بسیار راحت است. از نکته قوت مبلمان کلاسیک انگلیسی، رنگ پارچه مبلمان آن می‌باشد، که هیچ محدودیتی ندارد، این امکان وجود دارد هر طرحی و پارچه‌ای را که علاقه مند می‌باشید را در مبلمان انگلیسی پیاده سازی نمایید.

جدیدترین مبل کلاسیک در سال 1402 

در قسمت بالا، به انواع مبل کلاسیک در کشورهای مختلف اشاره شد، مبلمان کلاسیک امروزه طرفداران زیادی داشته است، اگر یک گشت کوتاهی در بازار مبلمان بزنیم، می‌توانیم شاهد تنوع فوق العاده بالای مبلمان کلاسیک باشیم که می‌تواند انتخاب را کمی سخت کند. در ساخت جدیدترین مدل مبلمان کلاسیک، نوع پارچه، منبت کاری، چوب استفاده شده  و مدل مبل بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

رنگ‌های پرکاربرد در جدیدترین مدل مبلمان کلاسیک

یکی از مواردی که همیشه به پرفروش تر شدن مدل مبلمان کلاسیک کمک می‌کند، رنگ‌های پرکاربرد در مبلمان کلاسیک می‌باشد، در واقع این رنگ‌ها هستند که به چشم نوازی مبلمان کمک می‌کنند. معمولا از رنگ های پرکاربرد در  مبلمان کلاسیک از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده می‌شود، از جمله رنگ‌های روشن مانند رنگ: استخوانی، سفید، خاکستری، آبی کم رنگ، صدفی و صورتی می‌باشد. انتخاب یک رنگ زیبا و زنده در هنگام خرید مبلمان کلاسیک از مهم ترین اقداماتی است که باید انجام دهید.

مبلمان

در هنگام خرید جدیدترین مدل مبلمان کلاسیک به چه نکاتی باید توجه نماییم؟

اگر که تصمیم به خرید مدل مبلمان کلاسیک را گرفته اید باید به مواردی توجه نمایید.در این قسمت به تمامی نکاتی که باید قبل از خرید مبل کلاسیک باید بدانید اشاره شده است.

در ابتدا باید به این نکته توجه نمایید که مبلمان کلاسیک آیا متناسب با ابعاد و فضای منزلتان می‌باشد یا خیر؟ معمولا مبلمان کلاسیک در ست 5 نفره تا 10 نفره وجود دارد که انتخاب آن به بزرگی فضای پذیرایی شما بستگی دارد.

در گام بعدی باید دقت کنید که همخوانی این سبک از مبلمان با کالاهایی مثل ویترین، لوستر، پرده ها و مجسمه‌ها از اهمیت زیادی در اصول چیدمان و دکوراسیون داخلی برخوردار است، برای همین برای اینکه دکوراسیونی زیبا و جذاب داشته باشیم، هنگام انتخاب مبلمان کلاسیک باید به سبک چیدمان منزلتان و البته هارمونی رنگ ها را در نظر داشته باشیم.

از دیگر مواردی که باید توجه نمایید، رنگ استفاده شده در پارچه مبلمان می‌باشد، همان طور که اشاره شد بیشتر در مبلمان کلاسیک از رنگ‌های خنثی و روشن استفاده می‌شود، باید رنگ پرده، مجسمه، لوستر و دیگر وسایل در دکوراسیون با هم هماهنگ باشد.

مبلمان کلاسیک دارای بدنه چوبی می‌باشند و طبیعتا میزان چوب زیادی برای طراحی آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از نکات قبل از خرید مبل کلاسیک، توجه به نوع چوب به کار رفته و میزان مرغوبیت چوب در تهیه مبلمان می‌باشد. بهترین پیشنهاد این است که با تعیین یک بودجه مشخص، مبلمانی با کیفیت متریال بالا را خریداری نماییم تا سال‌های زیادی از آنها را استفاده کنید. خرید یک مبل با کیفیت بهتر از چندین بار هزینه کردن برای جنس‌های بی کیفیت خواهد بود.

از کجا جدیدترین مدل مبل کلاسیک را خریداری نماییم؟

شاید اولین گزینه‌ای که برای خرید مبل کلاسیک به ذهنتان برسد، بازار مبل یافت آباد، خیابان دلاوران، جاجرود باشد. با مشاهده و بازدید فروشگاه‌های خرید مبل کلاسیک متوجه انواع و اقسام تنوع مبل کلاسیک می‌شوید اما معمولا قیمت‌های یکسانی ندارند. خرید مبل از برند، همیشه انتخاب مناسب و به صرفه‌ای است، شما با خرید مبل از برند سازنده و کارخانه دیگر هزینه اضافی که در فروشگاه‌ها به عنوان حق درصد خود می‌گیرند پرداخت نمی‌کنید و همچنین از گارانتی محصول و پشتیبانی آن اطمینان حاصل می‌نمایید.

مبلمان باروس

تولید تخصصی جدیدترین مدل مبلمان کلاسیک در مبلمان باروس

مبل باروس، از جمله شرکت‌های موفق ایران در زمینه تولید مبلمان و محصولات چوبی در‌کشور ایران می‌باشد، که به صورت تخصصی مبل کلاسیک و نئوکلاسیک تولید می‌کند از جمله مزیت‌های فروشگاه مبلمان باروس نسبت به دیگر فروشگاه‌‌ها می‌توان به: احترام به نظر مشتری، پشتیبانی همه وقته، ضمانت نامه کتبی و از همه مهم تر امکان سفارشی سازی مبلمان در هر رنگ و سایز متناسب با سلیقه مشتریان می‌باشد، شایان ذکر است که برند مبلمان باروس، دارای سایت به نشانی  https://moblbaros.com/ می‌باشد که امکانات و دسترسی بهتری را به مشتریان برای بازدید انواع تنوع مبلمان کلاسیک به مشتریان می‌هد.

کدخبر: 906759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟