خرید مبل راحتی جدید و شیک از تولیدی مبل با اقساط بلند مدت

ابتدا شرایط عمومی خرید مبل اقساطی را توضیح می دهیم و در نهایت از شرایط ویژه رونمایی می کنیم.

شرایط خرید مبل راحتی اقساطی

جهت خرید مبل به صورت اقساطی باید تمام شرایط لازم برای خرید و پرداخت آن را داشته باشید. داشتن چک بانکی معتبر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ممکن است فروشنده یا تولیدی مبل هویت شما و دسته چک شما را بررسی و استعلام نماید.

در زمان خرید اقساطی نرخ سود قابل توجهی در نظر گرفته می شود. باید مدت زمان اقساط مشخص بوده و مبلغی را به عنوان پیش پرداخت ارائه نمایید. در آخر نیز در قرارداد و فاکتور فروش تعداد اقساط نوع اقساط و مشخصات چک های بانکی نوشته می شود. لازم به ذکر است که شرایط خرید مبل راحتی اقساطی در فروشگاه ها و مجموعه ها متفاوت بوده و برای اطلاع از جزییات باید با کارشناسان بخش فروش مجموعه مورد نظر در ارتباط باشید .

مبل اقساطی

عوامل موثر در خرید مبل اقساطی

توان مالی از عوامل بسیار مهم در زمان خرید مبل راحتی اقساطی از تولیدی مبل است. باید توانایی پرداخت اقساط را داشته و زمان پرداخت را در نظر داشته باشید. شرایط قرارداد، نرخ سود و نوع مبل نیز در قیمت نهایی مبل تاثیرگذار خواهد بود. باید در زمان خرید تمامی موارد و جوانب را در نظر داشته و پس از محاسبه هزینه ها، اقدام به خرید مبل اقساطی از مجموعه نمایید.

مزیت های خرید مبل راحتی اقساطی

در زمان خرید اقساطی نیاز به سرمایه اولیه برای پرداخت کل هزینه های مبل ندارید. می توانید با پیش پرداخت به میزان درصد کمی از قیمت کل مبل را خریداری کرده و به صورت ماهانه اقساط را پرداخت نمایید. بسیاری از مبلمانی که قیمت گرانی دارد، تسهیلاتی در خرید آن ها در نظر گرفته می شود. همچنین امکان انعطاف پذیری در پرداخت وجود داشته و در زمان مشخص شده امکان پرداخت خواهید داشت.

بسیاری از فروشندگان مبلمان را بدون بهره یا بدون سود می فروشند که دیگر هزینه اضافی بابت سود پرداخت نمی کنید. همچنین پس از خرید مبل اقساطی می توانید از خدمات گارانتی و پس از فروش مجموعه استفاده نمایید.

دلایل خرید مبل از تولیدی مبل

یکی از ویژگی ها و مزیت های خرید از تولیدی مبل با قیمت مقرون به صرفه و مستقیم بوده که بدون نیاز به واسطه می توانید مستقیماً از سازنده مبلمان خود را خریداری نمایید. در کنار این عوامل می توانید طرح مبلمان مورد نظر خود را به سازنده ارائه کرده و با توجه به طرح شما مبلمان با کیفیت طراحی و ساخته شود. امکان انتخاب رنگ بندی متنوع و طرح های جذاب وجود دارد. تمامی مراحل ساخت مبل را می ‌توانید نظارت کرده و در صورت تمایل می توانید از پارچه و متریال های با کیفیت تری نیز در ساخت مبل استفاده نمایید. در کل خرید از تولیدی مبل باعث حذف واسطه ها شده و قیمت تمام شده را نیز برای شما کاهش می دهد. در مواقعی با خرید از تولیدی تا 30 درصد ارزان تر از فروشگاه مبل خرید می کنید.

مدیریت مالی بهتر با خرید اقساطی

امروزه تورم بالا در کشور ایران وجود دارد. اگر قصد پس انداز سرمایه خود را داشته باشید، با کاهش ارزش سرمایه خود روبرو می شوید. یکی از راه ‌های حفظ سرمایه، خرید اقساط بود و می توانید با این روش سرمایه خود را حفظ کرده و از افزایش یکباره هزینه های مبل و لوازم خانگی جلوگیری نمایید. جهت مدیریت هزینه ها و جلوگیری از پرداخت هزینه های بیشتر می توانید اقدام به خرید اقساطی نمایید. با این کار هر چند شما به علت نداشتن نقدینگی نمی توانید مبل دلخواه خود را خریداری کنید و اگر منتظر بمانید که پس انداز کنید به علت تورم بالای کشورمان ارزش پول شما کاهش می یابد و از طری مبل دلخواه شما هم گران خواهد شد. بنابر این با خرید مبل راحتی با اقساط بلند مدت شما قادر خواهید بود مبل دلخواه خود را اکنو خریداری نموده و در اقساط طی چند ماه پول مبل را تسویه نمایید.

مدیریت مالی بهتر با خرید اقساطی

خرید مبل راحتی اقساطی از تولیدی مبل ایبلو

تولیدی مبلمان ایبلو با بیش از 20 سال سابقه تولید مبل یکی از مجموعه های معتبر در زمینه تولید و فروش اقساطی مبلمان بوده که می توانید جهت خرید مبل با شرایط ویژه به این مجموعه مراجعه نمایید. از افتخارات ایبلو می توان به همکاری با هتل مجلل درویشی و همچنین مجتمع آبادگران و مجموعه های مختلف اشاره کرد.در مجموعه تولیدی مبلمان ایبلو امکان خرید مبل راحتی اقساطی با شرایط ویژه امکان پذیر بوده و همچنین می توانید اقدام به خرید انواع تجهیزات دکوری، انواع آباژور، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی و غیره در طرح های ویژه فروش و حراج نمایید. ارسال مبل در تولید مبل ایبلو به سراسر ایران رایگان همراه با بیمه معتبربوده و در ارسال برای جلوگیری از آسیب محصولات آنها را در بسته بندی های وکیومی قرار می دهند. برای اطلاعات بیشتر و بررسی جزئیات حتماً با کارشناسان متخصص و کارشناسان فروش مجموعه تولیدی مبلمان  ایبلو در ارتباط باشید.

خرید فوری مبل

تماس با تولید مبل ایبلو: 91010011 - 0511

خرید فوری مبل

بسیاری از افراد قصد خرید فوری مبل دارند، اما سرمایه لازم برای پرداخت کل هزینه های آن را ندارند. برخی از مجموعه ها تولید مبل، مبلمان خود را با شرایط ویژه برای مشتریان خود ارسال می کند که می توانیم به شرایط اقساطی و خرید اقساطی مبلمان اشاره نماییم. حتی می توانید بدون پرداخت هزینه مبلمان را خریداری کرده و به صورت ماهانه پرداخت هزینه نمایید.

انتخاب بهترین و باکیفیت ترین مبل

با توجه به تورم افزایش هزینه‌ها انتخاب مبل با کیفیت اهمیت بسیار بالایی دارد. مبلمانی را انتخاب کنید که قیمت مقرون به صرفه ای داشته و از شرایط فروش عالی برخوردار باشد.و بخاطر کیفیت خوب و بالای آن نیاز به تعمیر و تعویض آن در بازه کوتاه مدت نباشد. بسیاری از افراد کیفیت را فدای قیمت مبل می کنند که این باعث ایجاد تجربه بد در زندگیشان می شود زیرا مبل بی کیفیت دوام و زیبایی مد نظر را نداشته و خریدار را دچار چالش های زیادی می کند از پارگی مبل تا از بین رفتن راحتی مبل و این آزار دهنده است.

چرا مبل راحتی بخریم؟

مبل راحتی برای آسایش و استراحت خریداری می شود و می توانید برای تماشای تلویزیون و گذراندن وقت با آرامش از مبل راحتی استفاده نمایید. این مبل در حالی که برای راحتی ساخته می شود، طراحی بسیار جذابی داشته و از لحاظ ظاهری نیز می توانید با توجه به نوع دکوراسیون خود انتخاب نمایید. فاکتور های دیگر مانند مقاومت و دوام آن نیز در زمان خرید مورد توجه بوده و باید ماندگاری بالایی داشته باشد.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد خرید مبل راحتی اقساطی از تولیدی مبل بود. سعی کردیم به فاکتور های اساسی در زمان خرید اقساطی اشاره نماییم. جهت خرید مبل اقساطی می توانید به فروشگاه اینترنتی مجموعه تولیدی مبلمان ایبلو مراجعه نمایید.

کدخبر: 934209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟