اولین گلستانی که عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر شد

به گزارش رکنا ،حمیدرضا آقاملائی اولین گلستانی که عضو این شورای عالی هلال احمر شده است.

وی افزود:از جمله وظایف و اختیارات شورا تعیین و تصویب سیاستهای کلان جمعیت. تصویب مرامنامه و نظامنامه جمعیت در چارچوب اساسنامه و مقررات فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر. تصویب برنامه و بودجه و ترازنامه سالانه جمعیت.تصویب آیین نامه ها و دستورالعمل های لازم در مورد شرح وظایف و اختیارات شورای عالی. استماع گزارش بازرس یا بازرسان.ـ انتخاب هفت نفر از اعضای شورای عالی.ـ انتخاب بازرس یا بازرسان.

در پایان به بخشی از سوابق حمیدرضا آقاملائی بیان کنیم:

حمیدرضا آقاملائی عضو دو دوره شورای اسلامی شهر و شهرستان گرگان، عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و با ۲۲ سال تجربه در تامین اجتماعی، رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی استان گلستان و عضو کمیته اصلی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این سازمان است.

نماینده استان گلستان و دو دوره عضویت در هیئت رئیسه بعنوان دبیر و سخنگوی شورای عالی استانهای جمهوری اسلامی ایران، عضویت در مجمع عمومی سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، نماینده شورای عالی استانها در کمیسیونهای هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی و عضو اصلی شورای ملی نظارت بر تاسیس و فعالیت های سازمان های مردم نهاد ایران و عضو هیئت مدیره مجمع ملی خیرین ازدواج کشور نیز بخشی از سوابق  اجرایی و اجتماعی آقاملائی می باشد.

حمیدرضا آقاملائی همچنین عضویت در هیئت رئیسه و دبیری کمیسیون اقتصادی و حقوقی مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها، عضویت در شورای فرهنگ عمومی و عضویت در هیئت منصفه مطبوعات استان گلستان و عضویت درحوزه مشاوران جوان استانداری گلستان،، عضویت در شورای اداری و هیات انطباق فرمانداری شهرستان گرگان، عضویت در شورای عالی سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری گرگان و ریاست شورای اسلامی شهر گرگان، مرکز استان گلستان را در کارنامه کاری خود دارد‌.

وی دانش آموخته کارشناسی، کارشناس ارشد و در حال گذراندن دوره دکتری علوم اجتماعی گرایش جامعه شناسی اقتصادی و توسعه است که علاوه بر فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در حوزه ورزش نیز دارای تجربیاتی از جمله نائب قهرمانی قویترین مردان گلستان، دارا بودن کمربند مشکی دان یک جودو و... است.

گرگان/کرامتی

کدخبر: 734055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟