شهادت کارمند وزارت دفاع حین ماموریت در سمنان

به گزارش خبرگزاری رکنا استان سمنان و به نقل از روابط‌عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، کارمند محمد عبدوس از کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بود که به خیل عظیم شهیدان ملحق شد.

وزارت دفاع ضمن تسلیت به خانواده معظم این شهید گرانقدر و همکاران او در این وزارتخانه، اعلام می‌دارد اقتدار و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت و جانفشانی عزیزانی است که در راه اعتلا و قدرت بازدارندگی کشور از خون خود گذشته اند.

8121771_726

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید محمد عبدوس لاله گلگون کفن در گلزار شهدای حرم حضرت یحیی بن موسی (علیه السلام)  با حضور اقشار مختلف مردم  و خانواده های محترم شهدا برگزار  شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم شهید پرور سمنان، امروز در این شهر برگزار می شود.

بنا بر اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سمنان، مراسم تشییع خودرویی پیکر مطهر این شهید عزیز با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم شهید پرور سمنان، امروز از ساعت ۰۹:۳۰ صبح از معراج شهدا واقع در میدان سعدی به سمت حسینیه شهدای مدافع حرم محلات سمنان و مراسم تشییع مردمی سه شنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۰:۰۰ صبح از حسینیه شهدای مدافع حرم به سمت گلزار شهدای امامزاده علی اشرف (ع) برگزار می‌شود.

حسن رستم زاده/ سمنان

 

کدخبر: 791966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟