برقراری بیش از ۱۰۸ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ در گلستان

به گزارش رکنا از گلستان ؛ سرهنگ حسین پهلوان دلیر، با بیان اینکه سامانه 110 پل ارتباطی پلیس و مردم می باشد، اظهار داشت: حضور پلیس در ماموریت های محوله بر اساس تماس های فوریتی و غیر فوریتی مرکز 110 تفکیک شده است.

وی با اشاره به اینکه اولویت رسیدگی به تماس های شهروندان با مرکز 110 تماس های فوریتی می باشد، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا منون بیش از 108 هزار تماس با مرکز 110 برقرار که 41 هزار تماس منجر به عملیات شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه طی این مدت تماس های عملیاتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است، گفت: تماس های غیرضروری و مزاحمت برای سامانه 110 نیز 2 درصد کاهش داشته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان و هم استانی های عزیز در تماس و همکاری با مرکز فوریت های پلیسی 110 و نقش مشارکتی آنها در تامین امنیت، خاطرنشان کرد: با توجه به فرهنگ سازی صورت گرفته خوشبختانه شاهد ارتباط خوب مردم با پلیس طی تماس با مرکز 110 هستیم.

کرامتی /گلستان

کدخبر: 889322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟