اصفهان؛ کانون مراودات ملی و بین المللی در هفته صنایع دستی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سیدعلی معرک‌نژاد روز دوشنبه 22 خردادماه در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به آغاز هفته جهانی صنایع دستی اظهار کرد: به‌واسطه اینکه اصفهان، شهر جهانی و خلاق صنایع دستی محسوب می‌شود و در عرصه صنایع دستی شهره جهان است، در این ایام مرکز و کانون مراودات و تعاملات ملی و بین المللی است.

او افزود: به‌مناسبت هفته جهانی صنایع دستی، علاوه بر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شخصیت‌های بین‌المللی، مسئولان کشوری، مدیران ارشد مرتبط با حوزه صنایع دستی و شهرداران شهرها از سراسر کشور در اصفهان حضور پیدا کردند و امیدواریم این مراودات به نفع شهر و شهروندان و به ویژه هنرمندان صنایع دستی باشد.

آغاز به کار چند پروژه جدید در منطقه 6

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ادامه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری، آئین آغاز به کار پروژه‌های عمرانی منطقه 6 طی هفته جاری برگزار می‌شود، گفت: در این آیین پروژه‌های مهمی در بُعد شهری، فرهنگی و معنوی اجرایی می‌شود که از جمله آنها آغاز عملیات عمرانی قطعه‌ای از حلقه چهارم ترافیکی شهر است.

او اضافه کرد: همچنین پروژه‌هایی در محدوده مجموعه تخت فولاد و گلستان شهدا آغاز می‌شود که در روزهای آینده اطلاعات دقیق آن به اطلاع عموم شهروندان می‌رسد.

حضور شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم»

معرک نژاد خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «بی‌واسطه با مردم» چهارشنبه هفته جاری با حضور علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در استودیوی رادیویی «صدای شهر» پخش می‌شود و شهروندان می‌توانند سوالات، ابهامات و نظرات خود را بی‌واسطه بیان کنند.

او تأکید کرد: از آنجایی که برنامه رادیویی صدای شهر به‌لحاظ زمانی محدود است، سوالات شهروندانی که فرصت طرح آنها در زمان برنامه فراهم نشده، پس از برنامه به صورت مکتوب نگارش شده و همراه با کد رهگیری و پاسخ‌ سوال برای شهروند مورد نظر ارسال می‌شود.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 900515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟