برگزاری سومین جلسه ستاد گرامیداشت سالروز ورود آزادگان

به گزارش رکنا از ایلام، سومین جلسه ستاد گرامیداشت سالروز ورود آزادگان، با حضور مهندس نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ، دکتر جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و دستگاه های اجرایی دارای کارمند آزاده، به منظور هماهنگی و نتیجه گیری نهایی در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید برگزار گردید.

دکتر جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در تاریخ ۲۶ مردادماه سال ۶۹ و گرامیداشت ۳۰۰۰ شهید والا مقام استان ،گفت:بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهاد متولی شهدا و ایثارگران نقش مهمی را برای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده دارد که لازم است در این راستا برگزاری یادبود شهدا غریب در اسارت،و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به نحو احسن و با شکوه برگزار گردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار داشت: این روز تاریخی، فرصت مغتنمی است تا از مقام و منزلت آزادگان به عنوان نمونه‌های ایثار، صبر و پایداری تجلیل کرده و فرهنگ آزادگی را در جامعه نهادینه کنیم.

در این جلسه برنامه‌هایی از جمله غبارروبی مزار شهدا، دیدار با آزادگان ،نصب بنر در سطح شهر و ادارات و مراسم تجلیل از رشادت های آزادگان مصوب شد.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 918472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟