8 اصل لاغری

به گزارش رکنا، برای اینکه سه سوته و سالم لاغر شوید موارد زیر را به شکل عادت در زندگی روزانه تان دربیاورید.

نوشابه و آبمیوه نخورید؛ مگر آب چه ایرادی دارد؟

صبحانه را کامل بخورید و حذفش نکنید.

سعی کنید تا ساعت 10 شب شام تان را خورده باشید.

موقع غذاخوردن فیلم نبینید چراکه بیشتر می خورید.

هفته ای 3 روز پیاده روی کنید با قدم های بلند و تند.

نان سفید نخورید؛ به جای آن نان جو مصرف کنید.

 برای لاغری سریع چه بخوریم؟

ممکن است با خواندن این تیتر تعجب کنید. معمولا اولین قدمی که افراد برای رژیم غذایی برای لاغری شکم برمی‌دارند، حذف مواد غذایی و نخوردن است. اما واقعیت این است که خوردن صحیح، نتیجه بهتری برای لاغری شکم و پهلو دارد تا نخوردن. تصور کنید که برای رسیدن به تناسب اندام و کم‌کردن اضافه وزن در مدت زمانی کوتاه، شما یک ماراتن بزرگ و سخت پیش رو دارید. ۸۰ درصد از این ماراتن به رژیم غذایی شما بستگی دارد.بنابراین اگر بتوانید بشقاب خود را با غذاهای سالم پر کنید، احتمال کالری از دست دادن شما بیشتر می‌شود.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با رژیم‌های غذایی دارند، محدودیت در خوردن است. احساس گرسنگی که قرار است به دلیل رژیم غذایی به افراد تحمیل شود، گاهی باعث ایجاد ترس در آن‌ها شده و مانعی برای شروع کردن یک برنامه غذایی خوب خواهد بود.خب پس در اولین قدم مهم است که چه بخوریم. بهترین گروه مواد غذایی برای کسانی که به‎دنبال رژیم لاغری سریع هستند، گروه پروتئین و سبزیجات است. اگر بشقاب غذایی خود را با انواع سبزیجات و پروتئین پر کنید، با سرعت بیشتری کالری سوزانده و کاهش وزن سریع را تجربه خواهید کرد.

یک بشقاب مناسب شامل مقداری از انواع مواد غذایی شامل پروتئین، سبزیجات، غلات، چربی و کربوهیدرات است. ممکن است بپرسید که : چربی و کربوهیدرات در رژیم غذایی لاغری؟پاسخ ساده است. بله. باید از این گروه هم در رژیم غذایی شما باشد. اما انتخاب کربوهیدرات و چربی سالم، نکته‌ای است که باید به آن توجه کرد.

کدخبر: 913754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟