مبلمان حصیری بهترین انتخاب برای باغ و ویلا

مبلمان حصیری یکی از انتخاب های همیشگی است که از قدیم تا به امروز، از مدل های جذاب و پرطرفدار مبلمان فضای باز محسوب می شود. همیشه، انتخاب بهترین جنس و مدل می تواند کار سختی باشد. مخصوصا برای خرید مبلمان مخصوص فضای باز. اما خرید مبلمان حصیری یک گزینه عالی است که هرگز نه از مد می افتد و نه شما را دلزده می کند.

زیبایی و جذابیت مبلمان حصیری

زیبایی و جذابیت مبلمان حصیری

همان طور که گفتیم، مبلمان حصیری یک انتخاب همیشه زیباست و اصلا با چیدمان فضای باز عجین شده و به یک اصل برای این فضاها تبدیل شده است. ضمن اینکه مدل های حصیری می توانند بافت و شکل و شمایل متنوعی هم داشته باشند. بنابراین یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید مبلمان باغی و ویلایی، مبلمان حصیری در طرح ها و رنگ های زیبا می باشد.

 

مقاومت و دوام بسیار بالای مبلمان حصیری

مقاومت و دوام بسیار بالای مبلمان حصیری

قبل از هر چیز باید بدانید که مبلمان حصیری دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی است. انواع طبیعی با اینکه بسیار زیبا و بااصالت هستند، اما به هیچ عنوان برای استفاده طولانی مدت در فضای باز مناسب نیستند، زیرا در برابر رطوبت، بارندگی و تابش آفتاب دوام و ماندگاری ندارند و خیلی زود دچار آسیب و خرابی می شوند و از بین می روند.

اما نوع مصنوعی که با عنوان مبلمان حصیری پلی رتن شناخته می شود، دارای استحکام بسیار خوبی در فضای باز و در شرایط آب و هوایی گوناگون است. مبلمان پلی رتن از جنس نوعی پلیمر شیمیایی بسیار بادوام و باکیفیت است که باعث می شود تا سال های سال بتوانید از آن در باغ و ویلا استفاده نمایید و نگرانی از بابت بارندگی و تابش اشعه های خورشید و در نتیجه خرابی و پوسیدگی در آن نداشته باشید.

دیگر ویژگی های مناسب مبلمان حصیری پلی رتن

دیگر ویژگی های مناسب مبلمان حصیری پلی رتن

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود مبلمان حصیربافت رتن برای دکوراسیون و تجهیز انواع فضای باز مورد توجه قرار بگیرد، ویژگی های بسیار خوب و مثبتی است که دارد. این نوع مبلمان علاوه بر دو خاصیت دوام و زیبایی که در بالا گفتیم، ویژگی های دیگری هم دارد، مثل:

اسکلت سبک و مقاوم از جنس آلومینیومی که ضد زنگ است و در برابر خوردگی و پوسیدگی، کاملا مستحکم می باشد.

خاصیت ضد کپک و ضد قارچی در مبلمان حصیری به دلیل ساخت پلیمری و بهداشتی آن

رنگ ثابت و بادوام

بافت زیبا، محکم و کار دست هنرمندان ایرانی

سخن پایانی درباره مبلمان حصیری

تمامی ویژگی هایی که در متن بالا ذکر کردیم، از دلایل انتخاب مبلمان حصیری برای تجهیز کردن فضای باز می باشد. اما دلیل نمی شود که این ویژگی ها در همه انواع مبلمان فضای باز و حصیری وجود داشته باشد. زیرا انتخاب برند و تولید کننده این نوع مبلمان بسیار مهم است و همه محصولات موجود در بازار این ویژگی های عالی را ندارند.

خوشبختانه باید بگوییم که برند دکورز در ایران، از اولین و قوی ترین برندهای تولید کننده مبلمان حصیری پلی رتن با کیفیت و استانداردهای جهانی است که تنوع محصولات و خدمات پشتیبانی آن نیز در بازار ایران بی رقیب و فوق العاده است. این برند سعی دارد تا زیباترین مدل های مبلمان و تجهیزات باغی را در کیفیت و استحکام بی نظیر به مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی عرضه نماید و ضمانت 24 ماهه محصولات نیز گواه همین موضوع است.

 

کدخبر: 822779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟