دار زدن مرد بی خانمان با قلاده سگ به دست زن و مرد امریکایی + عکس

به گزارش رکنا؛ ماموران  اداره پلیس اوکلاهاما سیتی  روز شنبه، 27 اوت، ساعت 8:15 صبح، به تماسی از  کمپ بی خانمان ها پاسخ دادند و متوجه شدند که فردی بر اثر جراحات ناشی از خفگی -قتل- جان باخته است.

بازرسان، سیرا مک کوی گریفن و جیمز گیلری را به عنوان مظنون شناسایی و آنها را به ظن قتل دستگیر کردند.

گروهبان اداره پلیس اوکلاهما سیتی درمورد این جنایت گفت: دو مظنون بایکدیگر رابطه عاشقانه داشته اند و قربانی نیز به سیرا مک کوری علاقه مند بوده است.

وی همچنین گفت: ظاهراً مشاجره بر سر دارایی کوچکی یا سگی که منجر به مرگ یک نفر شده است شروع شده است. با این حال، پدر گیلری گفت:دخترش  قربانی را در دفاع از خود کشته است، زیرا او قصد تجاوز به مک کوی-گریفن را داشته است.

روند انجام جنایت

  مک کوی گریفن و گیلری به اردوگاه بی خانمان ها رفتند و با قربانی که جف اسکریوانک 51 ساله است، روبرو شدند. گویا گیلری ابتدا اسکریوانک 51 ساله  را خفه کرده اما سپس متوجه شده که او هنوز زنده است، بنابراین اسکریوانک را با استفاده از افساری کشید و به شاخه ای آویزان کرد. گویلوری در مجموع سه بار اسکریوانک را خفه کرد. و افسار را به گردن قربانی به گونه ای بسته که از زمین جدا و مرگ پیرمرد قطعی باشد.

تحقیقات پلیس

پلیس اوکلاهاما سیتی مک کوی گریفن را در یک هتل پیدا کرد، و در حین بازرسی اتاق یادداشت هایی را کشف کرد که جزئیات برنامه های آنها برای قتل اسکریوانک را نشان می داد.

مک کوی گریفن و گیلری در زندان کانتی اوکلاهما زندانی و از گذاشتن وثیقه محروم شدند.

 

کدخبر: 823247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟