جزییات خروج قطار شهری تبریز از ریل

به گزارش رکنا؛ اصغر باقری‌فر معاون مالی و اداری سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز روز یکشنبه در جلسه نود و ششمین جلسه شورای اسلامی تبریز افزود: عملیات عمرانی اصلاح محل حادثه خروج واگن قطارشهری تبریز از ریل با هزینه ۵۹۰ میلیون تومانی پایان یافته است.

وی با اشاره به گزارش حسابرسی این سازمان در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹، اظهار داشت: گزارش حسابرسی این سال با لحاظ اصلاحات و تکالیفی که کمیته حسابرسی شورا ارائه کرده، به تصویب اعضای شورای اسلامی تبریز رسیده است.

معاون مالی و اداری سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز گفت: اصلاح نقطه وقوع این حادثه توسط پیمانکار قبلی انجام نشده و پیمانکار دیگری برای اصلاح این محل به کار گرفته شد و هزینه اصلاح این محل در گزارش حسابرسی سال ۱۴۰۱ لحاظ شده است.

باقری فر، با بیان اینکه در این حادثه چهار نفر به دادگاه معرفی شده و پیگیر اخذ خسارت از پوشش بیمه هستیم، ادامه داد: سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز به تکالیف قانونی خود در حوزه مالیات عمل کرده و هیچ گونه بدهی مالیاتی ندارد.

یعقوب وحیدکیا، سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز نیز در این جلسه گفت: در مسیر رفت خط ۱ قطارشهری، در ایستگاه شهید بهشتی قطار توقف نمی‌کرد که هم اکنون اقدامات عمرانی آن به پایان رسیده و از امروز این مسئله برطرف شده است.

 

کدخبر: 842808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟