حمل تریاک در محور "یاسوج – اصفهان"

به گزارش رکنا، سردار مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور "یاسوج - اصفهان" ایست و بازرسی دائر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و پژو پارس مشکوک شدند و به آن‌ها دستور توقف دادند.
مصطفایی بیان داشت: رانندگان خودرو‌ها با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شیلک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو‌ها متوقف و مأموران در بازرسی از خودرو‌های مذکور ۴۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن‌ها جاسازی شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
صداوسیما
کدخبر: 851545 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟