تلاش برای پیدا کردن زن گمشده در گلباف کرمان

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح افزود: بلافاصله در پی تماس تلفنی نیروی انتظامی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر، سه تیم امداد و نجات از شهر گلباف در ساعت ۱۴ روز گذشته مورخ ۱۹ دی ماه جاری جهت جست و جو و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به تلاش ۱۴ ساعته نیروهای هلال احمر طی ۲۴ ساعت گذشته در این عملیات اظهار کرد: تیم آنست (سگ های زنده یاب و نجات) جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز از صبح امروز عملیات جستجو را آغاز کرده است.

فلاح خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر تا کنون روستاهای هشتادان، جلگه، گودسلیمانی گودگچی، رودسیب و زاینده رود را برای جست و جوی فرد مفقودی رصد کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عملیات جست و جو و نجات همچنان ادامه دارد، افزود: اکنون ۱۳ نیروی امدادی هلال احمر توسط چهار دستگاه خودروی امدادونجات در منطقه گلباف از توابع شهرستان کرمان حضور دارند.

این زن ۵۵ ساله از روز شنبه ۱۷ دیماه ۱۴۰۱ در شهر گلباف مفقود شده است اما نیروی انتظامی این مورد مفقودی را در مورخ ۱۹ دی جاری به جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرده است.

کدخبر: 860273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟