شگرد این باند شیادانه در سمنان جدید بود / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا؛ سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام می‌دارد که ۴۷۰ رأس احشام خود را به 3 نفر ناشناس در قبال 2 برگ چک به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به فروش رسانده است.

وی بیان کرد: این فرد می‌گوید بابت ضمانت چک‌ها، یک قطعه زمین به ارزش ۲۰ میلیارد ریال نیز از آنان دریافت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: شاکی با فرارسیدن موعد چک‌ها، متوجه می‌شود حساب خالی و متعلق به افراد غیر است و ارزش آن قطعه زمین واگذارشده، بیش از ۵۰۰ میلیون ریال نیست.

حسنی بیان کرد: با طرح شکایت مال‌باخته، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان سمنان قرار می‌گیرد.

وی به بررسی همه‌جانبه ابعاد این پرونده توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی اشاره کرد و افزود: مأموران با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی و اقدامات فنی، موفق به شناسایی و محل سکونت متهمان در استان قزوین شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به هماهنگی و نیابت قضایی برای دستگیری متهمان گفت: مأموران با همکاری پلیس آگاهی آن استان، طی عملیاتی منسجم، یکی از متهمان اصلی پرونده را شناسایی و دستگیر می‌کنند.

حسنی از بازجویی تخصصی و اعتراف متهم با همدستی دو نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: سایر متهمان با سرعت عمل و اقدام به موقع پلیس دستگیر شدند و همگی به کلاهبرداری از شاکی اعتراف کردند که با دستور قضائی روانه زندان شدند.

 

کدخبر: 864513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟