انهدام باند بزرگ سارقان نقابدار پاکشتی در هرمزگان + جزییات

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (هفتم شهریورماه) در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف موتورسیکلت های پاکشتی از نوجوانان و افراد خردسال در سطح شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بهره گیری از اطلاعات در اختیار مالباختگان، مشخص شد سارقان با صورت پوشیده و با استفاده از چاقو و تیغ موکت بر در چند مرحله اقدام به سرقت موتورسیکلت کرده و از محل متواری شده اند.

وی اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با تشکیل چند اکیپ مجرب به محل های وقوع سرقت عزیمت که در بررسی های میدانی و دقیق انجام شده مشخص شد که اغلب سرقت ها در بازه زمانی ساعات ۱۹ تا ۲۳ انجام شده و متهمان با تشکیل باند حرفه ای با موتور سیکلت و به صورت سه نفره و با پوشش ماسک و نقاب اقدام به تعقیب راکبین موتور سیکلت های پاکشتی که اغلب نوجوان بودند کرده و در مکان های خلوت با تهدید چاقو و ضرب و شتم آنان اقدام به سرقت موتورسیکلت و از محل متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین رصد دقیق محل های وقوع جرم در سه عملیات جداگانه ۱۶ نفر از سارقان و مالخران اموال مسروقه که ۱۴ نفر آنان تبعه خارجی و دارای سوابق متعدد کیفری بودند شناسایی و با هماهنگی قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان ۹ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی مسروقه کشف و متهمان ضمن اقرار به ۳۰ فقره سرقت موتورسیکلت، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

کدخبر: 923816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟