دستگیری کفتارهای  رباط کریم / دسیسه زیرکانه شان چه بود ؟! + فیلم

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده پیچیده از ۲۴ مرداد امسال از وقتی شروع شد که سه مرد ناشناس با لباس های فرم نمایندگی خودرو با دو خودروی سمند با طراحی یک نقطه از پیش طراحی شده پس از خرید میلیاردی از یک لوازم یدکی در رباط کریم بدون واریز هزینه خریدهایی که انجام داده بودند همراه اجناس پابه فرار می‌گذارند که پسر مالباخته به محض فرار آنها قصد داشت مانع فرار آنها شود که دراثر اصابت خودرو و کشیده شدن روی زمین به شدت از ناحیه سر و صورت و پا مورد آسیب قرار میگیرد که بخشی از تصادیر این حادثه وحشتناک در این گزارش منتشر شده است.

کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پس از اعلام شکایت مالباخته خیلی زود این پرونده را در دستور کاری خود قرار دادند و پس از بررسی و استعلام پلاک خودروی سمند متواری متوجه شدند که پلاک خودرو سرقتی است.

در حالیکه این پرونده روی میز کارآگاهان قرار داشت سرقت دیگری با همین ترفند در شهر پرند به پلیس گزارش شد.

در این پرونده که مالباخته قبل از اجرای سناریوی سارقان پی به نیت شوم آنها برده بود خیلی زود با توجه به اطلاع رسانی که از سوی اتحادیه و اصناف صورت گرفته بود و هشدار درباره‌ی ترفند این سارقان موضوع رابه پلیس گزارش کرد. ماموران پلیس توانستند با کمک اهالی و کسبه یکی از سارقان را دستگیر کننداما دو سارق دیگر پابه فرار گذاشت.

کارآگاهان درحالیکه تاره شروع به بازجویی مقدماتی از سارق دستگیر شده کرده بودند متوجه شدند که در پرونده دیگری این سارقان در کرج با همین ترفند قصد سرقت داشتند .

در تحقیقات کارآگاهان دریافتند که در این پرونده آنها هنگام خرید کارت عابر بانکی را به فروشنده داده اند که رمز آن اشتباه است و بعد از اجرای نقشه متواری شدند.

مالباخته با ارائه کارت عابر بانک به جامانده رسیدگی به ای پرونده  ادامه پیدا کرد.

به دنبال استعلام کارت عابر بانک صاحب کارت تیز مدعی شد که خودرو ی من و مدارکم توسط سه زورگیر با تهدید قمه در تهران سرقت شده و بعد مرا دربیابان رها کردند.

وقتی مالباخته به اداره پلیس مراجعه کرد با شناسایی سارقان باتوجه به تصاویر دوربین های مدار بسته کا آگاهان متوجه شدند این سارقان تحت عنوان یک باند دست به سرقت می‌زدند.

آنها ابتدا خودرو سرقت کرده وبعد با سرقت خودروی بعدی پلاک آن را به خودروی دیگری انتقال می‌دادند و نقشه های سیاه سرقت خودرا پیاده واجرایی می کردند.

یکی از مالباختگان که قرار بود با خودرویش به کربلا برود در گفتگو با رکنا می‌گوید:وقتی این  سارقان بعنوان مسافر سوار خودروی من شدند پس از چند دقیقه با تهدید قمه ای که داشتند مرا به بیابان‌های اطراف اتوبان قم بردند و بعد مرا از خودرو به بیرون پرت کرده و اموالم را سرقت کردند.

من با خودروی قصد سفر به کربلا را داشتم و قرار بود در پیاده روی اربعین شرکت کنم وقتی خودروم سرقت شد دیگر فکرش راهم نمیکردم که روی آن پیدا شود وقتی پلیس خبر داد که خودروام پیدا شده از خوشحالی گریه ام گرفت.

براساس اعلام پلیس رباط کریم این سه سارق تا کنون با سرقت سه خودرو پلاک خودرو وجابجایی آنها اقدام به زورگیری و سرقت از لوازم یدکی ها می‌کردند هم‌اکنون ۴فروشنده لوازم یدکی بعنوان مالباخته ازاین سه متهم شکایت کردند همچنین صاحبان خودرو های سرقت شده شناسایی شدند ورسیدگی به این پرونده با بازجویی های بیشتر و اعتراف سارقان کماکان ادامه دارد.

کدخبر: 925501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟