قتل خونین در منطقه کن تهران / مرد افغانی به هموطنش رحم نکرد

به گزارش رکنا، ظهر روز 5 مهرماه در یک تماس تلفنی از سوی عوامل انتظامی بیمارستان رسول اکرم با کلانتری 142 کن، گزارش مرگ یک مرد جوان افغانی مخابره شده که ماموران بلافاصله با حضور در بیمارستان تحقیقات اولیه را آغاز و بازپرس ویژه قتل محمدمهدی براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی را از این اتفاق مطلع میکنند.

بازپرس براعه پس از شنیدن این خبر با حضور در بیمارستان تحقیقات خود در مورد این حادثه وحشتناک را شروع کرده و در بررسی های ابتدایی مشخص می شود مرد افغانی ساعت 1 نیمه شب 4 مهرماه وقتی غرق در خون بوده به بیمارستان مراجعه کرده و از هوش رفته و بعد از چند ساعت به کام مرگ فرو می رود.

عوامل بیمارستان  وقتی میبینند شخصی برای تحویل جنازه به بیمارستان مراجعه نمیکند جسد او را به سردخانه منتقل میکنند، تا اینکه ظهر امروز5 مهرماه یکی از دوستان  مرد افغانی پس  غیبت  چندین ساعته او  به بیمارستان آمده و از مرگ او مطلع می شود.

دوست قربانی به بازپرس ویژه قتل گفت: ساعت 1 نیمه شب 4 مهرماه حمدالله با یکی از آشناهای قدیمی اش به نام رضا بر سر موضوعی باهم درگیر شدند که در حین درگیری رضا با یک سلاح سرد به طرز وحشتناکی به او حمله کرد و بعد سریع فرار کرد ما هم به دلیل اینکه ترسیده بودیم وارد دعوای آنها نشدیم، اما امروز وقتی دیدم  که از حمدالله خبری نیست، نگران حالش شدم و دنبالش گشتم تا جسد او را در این بیمارستان پیدا کردم.

بازپرس براعه پس از شنیدن اظهارات دوست قربانی افغانی با حضور در محل درگیری، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای بررسی علت اصلی مرگ و نوع سلاح به کار برده شده در این درگیری خونین را اعلام و همچنین دستور بازبینی فیلم دوربین های مداربسته محل درگیری، گرفتن اظهارات شهود و شناسایی هویت قاتل و دستگیری او را به پلیس آگاهی تهران صادر می کند.

تحقیقات در خصوص جزئیات این پرونده ادامه دارد.

 

کدخبر: 932301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟