اعدام برای زن خیانتکار / فیلم دوربین مداربسته سند خیانت بود + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد ۳۱ ساله‌ای به نام آراد آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از همسرش شکایت کرد و گفت: من نصاب دوربین‌های مداربسته هستم و وضع مالی خوبی دارم. از مدتی قبل به رفتارهای همسرم به نام شهره مشکوک شده بودم. به همین خاطر در  خانه‌مان دوربین مداربسته نصب کردم. من وقتی فیلم ها را به صورت آنلاین چک کردم متوجه حضور یک مرد غریبه در خانه مان شدم. من شوکه شده بودم و می‌خواستم با پلیس تماس بگیرم اما صبر کردم تا به خانه بروم و با همسرم صحبت کنم اما عصر همان روز همسرم را کنار مرد دیگری در خانه دیدم. من همان موقع با کلانتری تماس گرفتم و همراه ماموران کلانتری مقابل در خانه رفتم و همسرم و مرد غریبه بازداشت شدند. پرونده آنها در کلانتری باز است و حالا آمده‌ام تا در پلیس آگاهی پیگیر پرونده باشم.

 با این شکایت ماموران به بررسی پرداختند و دریافتند همان روز شهره و مرد غریبه به نام پیام از سوی ماموران کلانتری دستگیر شده‌اند.

 ماموران با بررسی فیلمی که شوهر شهره به آنها داده بود به ردیابی متهمی پرداختند که صبح به خانه آنها رفته بود اما ردی از وی به دست نیاوردند. به این ترتیب پرونده شهره و پیام برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه

 در جلسه دادگاه  آراد گفت: من و همسرم ۴ سال است که با هم ازدواج کرده‌ایم. ما رابطه خوبی با هم داشتیم و من هرگز فکر نمی‌کردم همسرم دست به خیانت بزند.

وی ادامه داد: مدتی بود به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم .وقتی سر کار بودم او چندبار با من تماس می‌گرفت و می پرسید دقیقاً چه ساعتی به خانه برمی‌گردم. رفتارهای عجیب همسرم باعث شد دوربین مداربسته بخرم و چون خودم نصاب هستم آن را مخفیانه در گوشه‌ای از خانه نصب کنم. من در بررسی فیلم دوربین مداربسته به رابطه پنهانی همسرم پی بردم و حالا برایش اشد مجازات می‌خواهم.

سپس زن جوان به دفاع پرداخت و گفت: من رابطه خوبی با همسرم نداشتم. او نصاب دوربین‌های مدار بسته است و مدام به شهرستان می‌رفت و مرا تنها می‌گذاشت. او حتی وقتی برای صحبت کردن با من نمی‌گذاشت. بی توجهی‌های او به من باعث شد با چند مرد غریبه در ارتباط باشم.

وقتی پیام روبه روی قضات ایستاد گفت: من اصلاً نمی‌دانستم شهره متاهل است. او گفته بود مطلقه است به تنهایی زندگی می‌کند. او میگفت لیسانس دارد و مربی یک  آموزشگاه است. به همین خاطر با او رابطه برقرار کردم و به خانه‌اش رفتم.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده زن خیانتکار را به اعدام محکوم کردند. پیام نیز به شلاق محکوم شد.

کدخبر: 941952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟