این خانواده تبهکار در آستار ماهرانه سرقت می کردند + عکس و شگرد

به گزارش رکنا، سردار حسین حسن‌پور با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت وجه نقد از رانندگان ترانزیت با شیوه‌های مشابه در آستارا، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت، گفت: با انجام تحقیقات فنی، اخذ اظهارات مالباختگان و جمع‌آوری آثار به جا مانده از صحنه‌های وقوع جرم، متهمان این پرونده‌ها که تحت پوشش خانواده اقدام به سرقت می‌کردند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه این باند خانوادگی حین تردد با یک دستگاه خودروی لیفان مشکی توسط پلیس مشاهده شدند، افزود: 4 سارق این پرونده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی به کشف 400 دلار وجه نقد سرقتی معادل تقریبی 200 میلیون ریال در بازرسی از لوازم همراه سارقان اشاره کرد و بیان داشت: سارقان این پرونده به 4 فقره سرقت وجه نقد از رانندگان ترانزیت و یک فقره سرقت از مغازه به روش کف‌زنی و کش‌رو زنی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار حسن‌پور در پایان با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، خاطرنشان کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

کدخبر: 942295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟